Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Models Own Utopia

Publicerad 2011-01-11 05:56:00 i Naglar i rosa,


Bilder från en swatch från helgen men jag bar den här som manikyr igår. Det är svårt att säga exakt vilken färg Models Own Utopia har. Är den rosa eller beige eller kanske aningens lila? Den är alla fall oerhört vacker!


Jag såg den första gången på bloggen Nails by Bellan och förstod direkt att jag måste ha den. Så oerhört vacker färg och något som inte finns i min samling sedan tidigare. Det som kommer närmast är Dependlacket i isrosa som jag köpte förra våren eller kanske BB Couture Intake Value.

Det här lacket är ganska tjockt i konsistensen och det täcker med två lager. Det är trots den något stora penseln lätt att lacka med och torktid och annat är bra. Ett ypperligt lack i en fantastiskt vacker färg!

Kommentarer

Postat av: Honi
Publicerad 2011-01-11 06:23:04

Väldigt fin, den ser lite greigerola ut (Grå/beige/lila/rosa, hur sjutton kom jag på den där förkortningen?) tycker jag. Sådär obestämt lite mystiskt men ändå riktigt tjusigt :)

Postat av: Ninni
Publicerad 2011-01-11 08:52:21

Kul med lite annorlunda färger!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-01-11 09:50:41

Oooh! Den var fin. Saknar verkligen ett sådant lack i samlingen. Det gör sig verkligen på din långa naglar. Mina är korta och trista nu.

Postat av: Nail Polish Junkie
Publicerad 2011-01-11 10:38:00

Ser riktigt fin ut:)Nåt man kanske skulle skaffa sig, hmmm.

Postat av: Wolfie
Publicerad 2011-01-11 13:40:16

Det där lacket är bara såååååå snyggt. Vill Ha!

Postat av: nailsbybellan
Publicerad 2011-01-11 17:39:59

Åhh den är fantastisk!! Skitsnyggt på dina långa naglar också. Det är definitivt den mest intressanta pastell jag ramlat över :)

Postat av: lovisa
Publicerad 2011-01-11 17:52:29

ovanlig läcker färg!

Postat av: Elene:)
Publicerad 2011-01-11 18:02:19

Jätte fin:)<3



Besök gärna min blogg:)



Kramar

Postat av: Maja
Publicerad 2011-01-11 18:30:50

Jättefint, vill ha!

Postat av: Humle
Publicerad 2011-01-11 18:35:55

Mycket vackert! :)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-01-11 20:00:33

Vilket fint lack! Det ser vintrigt ut (men kanske är det bara snön i bakgrunden som lurar mig), samtidgt som det ser ut att passa utmärkt till våren också.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-01-11 20:08:39

Vackert?! Stackars Sminkan, har du ramlat och slagit i huvudet?;) Jag blir väl lynchad nu, men jag tycker det är fult...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-11 21:46:17

Honi! Ja, den är superfin!



Ninni! Ja, det är en bra färg att ha tycker jag!



Pamsan! Tråkigt med naglarna, men tack och lov växer de ju ut.



Nail Polish Junkie! Jag älskar mitt!



Wolfie! Ja, det är verkligen vackert!



NailsByBellan! Ja, jag älskar det!



Lovisa! Visst!



Elene! ja, jag gillade det.



Maja! Haha, ja, så kände jag med när jag först såg det!



Humle! Tycker jag med!



Nailtastic! det är ett lack som jag också tror passar både vinter och vår, men definitivt vinter! Vissa lack gör sig bättre vissa årstider. Gillade t.ex inte Demure Vixen i somras, men nu är det superfint!



Emma! Haha, som vnaligt har du fel. Det här är ju underbart!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-01-11 22:55:52

helt underbart

Postat av: åsa-li
Publicerad 2011-01-11 23:33:10

härligt lack detta åker med i syrrans och min beställning när vi skrider till verket. känns rätt med ljusa färger nu. ha det Åsa-li

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-12 06:53:51

Sanna! Ja! Jag älskar färgen!



Åsa-Li! Ja, faktiskt, ljusa färger känns himla lockande just nu. Fast idag har jag BYS Jaded på naglarna och det är ju riktigt mörkgrönt. Men lite variation är ju kryddan i allt. :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela