Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Models Own Grace Green

Publicerad 2011-01-15 10:33:00 i Naglar i grönt,


Jag beställde en handfull Models Own-lack när jag fick julklappspengar och här är ett av dem, Grace green. En sån där speciell och vacker grön med mycket grått i sig. Mjukt, harmoniskt och fantastiskt fint på alla sätt och vis.


Det täcker på två lager och torktiden är bra. Om man är generös kanske ett lager kan räcka, eller om man har kortare naglar än jag. Färgen påminner om salviablad, nästan så att jag vill att det ska vara aningens ludet. ;D
Fin glans, fin färg, bra lack. En ny kärlek i den gröna lådan!

Kommentarer

Postat av: Maja
Publicerad 2011-01-15 12:20:32

Åh så vackert! Tror jag måste beställa några lack från Models Own nu.

Postat av: June
Publicerad 2011-01-15 12:27:56

Vilken fantastisk färg. Gillar't!

Sv: Haha, nej, det har du alldeles rätt i. Skönt att ha såna sminkningar när inspirationen och tiden tryter :)

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-01-15 12:55:34

Finfint! Ser ut som en nyans som liknar IsaDoras Combat Khaki med en gnutta Vintage Mint i.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-15 14:58:35

Maja! Ja, de har så många fina!



June! Jag gillar också men tror det är Emma som du svarar. :D



Kerstin! Snygga båda två men den här är mindre blå i undertonen.

Postat av: Nail Polish Junkie
Publicerad 2011-01-15 17:05:41

Å detta gillar jag:)Har inga lack från Models Own än men det lär nog bli:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-15 18:52:06

Nail polish Junkie! ja, det är värt att testa dem!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela