Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Milani In a Flash

Publicerad 2011-01-30 10:54:00 i Naglar i rosa,


Sista lacket ut från Milanis Flash-kollektion är ceriseröda In a Flash. En fantastiskt fin färg det med. Oerhört mycket skimmer och glitter!


Det är en ceriseröd bas späckad med rosa och även rött och guldfärgat glitter. Mycket vackert! Det här är tre mycket tunna lager lack, ett tunt och ett lite flödigare kan funka, och det som gör det tjockt på bilderna är överlacket som jag hade för mycket av på penseln eftersom jag precis fyllt på i flaskan men hunnit vänja av mig från att stryka av penseln.

Visst är det ett vackert lack! Hela den här kollektionen är verkligen värd att äga!




Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-01-30 11:35:13

Men...vad många fina lack både Milani och L.A. Girl har. Har ganska nyligen upptäckt detta och min önskelista är milslång. Flash-lacken ser extra fina ut.

Postat av: sminkjante
Publicerad 2011-01-30 12:01:09

mums!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2011-01-30 12:15:50

Åh så vackert! Ser att Cherry Culture har 20% fram till 1a Februari om man anger koden VDS20 så man borde väl passa på och beställa lite fler snyggingar :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-30 12:22:31

Pamsan! Ja, L.A.Girls är magiskt bra och snygga och Milani har en del godbitar de med. Och NYX och Sinful Colors. Massa mumsiga lack som man kan köpa alltså!



Sminkjante! ja!



Zizzie! Jag såg det. Jag ska försöka hålla mig dock, alla fall denna gång, men det finns alltid lack att skaffa från dem. :D

Postat av: åsa-li
Publicerad 2011-01-30 13:17:49

hej Sminkan vilket fantastiskt grannt lack. Blir jätte sugen på att lacka men kan inte. Jag jobbar hela helgen. Jag avskyr verkligen att vi inte får ha lack inom sjukvården. Det är bara löjligt gammalmodigt. Det finns ingen forskning som visar att det fastnar bakterier i lack utan dom bara antar det utan att ha forskat. Men i morgon är jag ledig då blir det nog något ceriserosa känner jag nu. ha det gott Åsa-li

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-01-30 14:51:03

Vackert! Ska nog lägga en liten beställning på CC i dag... Blir nog inte hela Flash-kollektionen, utan nog bara detta och det som var orangerött. :-)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-30 15:30:35

Åsa-Li! Ja, visst är det fånigt. Vi som lackar naglarna sköter ofta nagelband och annat bra och i trasiga nagelband finns det ofta mer bakterier än man kan tro. Lack i sig kan ju inte vara ohygieniskt...



NAiltastic! Ja, det är två superfina. Jag är personligen väldigt svag för Hot Flash dock. Fint röd!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela