Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Milani Fashion Design

Publicerad 2011-01-15 14:57:06 i Naglar i korall&persika,


Ett fantastiskt trevligt lack i korallrosa är Milani Fashion Design. När jag bar det skojade jag lite om att det var tantigt men helt ärligt, om det är tantigt så är det det på ett ganska piggt och trevligt sätt. Jag tyckte det kändes som en gnutta sommar på naglarna trots att det var snö i massor på marken och det var dessutom den första dagen sedan vintern kom som det var plusgrader ute så jag tror att det här är ett lack som definitivt bjuder våren välkommen! ;D 
 

Tre lager av lacket täcker väl. Det är enkelt att måla med och det torkar rätt snabbt, alla fall med Seche Vite. Jag är positivt överaskad! Dessutom gillar jag färgen. Korall är snyggt, så är det bara. Sedan jag fick prova Nubars Coral-kollektion är korall en av mina favoritnyanser, tro det eller ej. Speciellt i brytningen mellan vinter och vår kanske, för på sommaren blir det inte lika ofta som jag dras till den här speciella färggruppen. Den för med sig löften om blomprakt och gittrande vatten men när man har allt det omkring sig kanske korall blir lite för milt? Eller så är det bara en slump att jag i januari och februari velat ha korall de senaste åren.

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-01-15 15:51:01

wow! Det ser fantastiskt ut på dig!

Postat av: Annie
Publicerad 2011-01-15 15:55:12

Vilken underbar färg!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-01-15 16:26:02

Jättefint! Jag har också blivit väldigt förtjust i korall.

Postat av: Vikab
Publicerad 2011-01-15 16:27:23

Vad somrigt och trevligt! Jag har kastat en del längtande blickar på vår- och sommarfärger (CG Ahoy ser fin ut) men kanske väntar lite till. Nyx Grapefruit står ju desssutom oöppnad i skåpet.

Postat av: Maja
Publicerad 2011-01-15 16:33:37

Jättefint! Jag gillar också korall.

Postat av: Emelie - Crazynails
Publicerad 2011-01-15 18:17:09

Riktigt fint lack! Vart har du köpt det?

Postat av: Lillasyster
Publicerad 2011-01-15 18:35:25

Åh, jag hade så svårt på korall i början men nu jäklar. Det är hett! PS! Tack för dina fina kommentarer, du värmer!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-01-15 18:45:00

Det är jättefint! Jag behöver nog lite mer korall till våren känner jag nu.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-15 18:51:28

Sanna! Tack! Jag gillar det på mig!



Annie! Visst är den fin!



Nailtastic! Ja, det är en otroligt trevlig färg!



Vikab! Haha, ja, ska vi snacka otestat... Har nog cirka hundra otestade just nu från svart till gult alla fall. :D



Maja! Ja, en mjuk och snäll färg!



Emelie! Från Cherry Culture. De har bra sortiment på Milani.



Lillasyster! Varsågod! Det är så roligt att se dina fina manikyrer!



Roxcat! Ja, en dos korall behöver vi alla!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela