Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

MAC Rain of Flowers

Publicerad 2011-01-30 17:59:00 i Naglar i lila,


Rain of Flowers är ett rödlila lack med glitter i blått och rosa. Mycket vackert! Dessutom täckande på två lager, snabb torktid med ett lager Seche Vite och så vackert då också. Vackert som bara den!


Jag gillar mörka färger med glitter som kommer fram i ljuset. Det här blir nästan svart i lågt ljus men solen plockar fram glittret och ger det liv! Man ser också den rödlila basen i starkare ljus och det bidrar till dess skönhet enligt mig.

Som vanligt bildspammar jag eftersom ingen bild räcker för att fånga skönheten hos vissa lack.

Vad tycker ni? Otroligt, eller hur?

Kommentarer

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-01-30 18:22:02

Nu har jag kommit på vad jag har emot Zoya.. Skiten torkar ju aldrig! Det måste vara nått med mina naglar för jag har inte sett det problemet hos någon annan. Idag har jag lackat med Crystal tre (3!) gånger och använt olika topplack osv Kass resultat i alla tre fallen. Det blir som gladpack, går att skjuta runt på naglarna tom en timme efter lackning :(

Postat av: Ninni
Publicerad 2011-01-30 18:36:45

Åh, det där vill jag äga!

Postat av: Monticka
Publicerad 2011-01-30 19:06:07

Det där var ju så snuskigt snyggt att jag dör!

Any dupes?

Postat av: Ingela
Publicerad 2011-01-30 19:35:10

Ohhlala, det där var riktigt snyggt :)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-01-30 19:44:47

Så himla vackert! Älskar glittret, det ger lacket massor av djup.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-01-30 20:14:15

Väldigt läckert lack. Och okej lackegenskaper för att vara mac?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-30 21:11:33

Kajalen! Har du kalla fingrar? Min mamma har väldigt kalla händer och på henne torkar inte Zoya så snabbt heller. Men så illa som du beskriver är det inte...



Ninni! Finns på Kicks.se!



Monticka! Säkert tolv på dussinet. Så unikt är det nog inte, men fint! Jag kommer dock inte på några dupes så här på rak arm...



Ingela! Ja, det är vackert!



Nailtastic! Ja, det är magiskt! Ett fantastiskt lack!



Emma! Ja, hela den här kollektionen är riktigt bra!

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-01-30 21:14:25

Härliga närbilder, det här var väldigt vackert!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-30 21:17:24

Makeupoholic! Ja, det är himla fint när man tittar nära men på håll blir det som alla andra lila lack. Tur man kan plocka upp händerna och hålla framför näsan!

Postat av: Honi
Publicerad 2011-01-30 21:37:57

Åhhh wow! Vad underbart fint det är!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-01-30 22:09:34

Har visserligen ofta kalla fingrar men jag värmer dem alltid innan jag lackar

Postat av: Marina
Publicerad 2011-01-30 22:51:08

Gaahh va snyggt! Och det går förstås heller inte att få tag i ?? Otrolig färg!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-31 08:24:39

Honi! Ja, jag tycker också det!



Kajalen! Då är det nog något annat. Jag vet att nåon mer klagat över att Zoya aldrig torkar men själv har jag itne haft det problemet. Synd, för Zoya är bland det bästa som finns!



Marina! Finns visst. På Kicks.se.

Postat av: Marina
Publicerad 2011-01-31 13:41:57

Ha, tack igen!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2011-02-02 19:51:33

Oj så snyggt! Påminner mig lite om Orly Galaxy Girl :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela