Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Lady Manhattan 710T

Publicerad 2011-01-01 12:52:36 i Naglar i blått,


Nyårsdagen blev lika blå som nyårsafton vad naglarna beträffar. En betydligt mörkare blå dock. Lady Manhattan 710T köptes åt mig i Berin av en väninna. En riktigt mörkt blå, nästan svart, med ett ganska diskret skimmer. Jag tycker det är supersnyggt även om det inte är så unikt. Mamma gillar det också, så pass att hon ska få överta min flaska. Det är högglansigt, det täcker med ett lager och precis som det står på flaskan så torkar det på en minut.


För att göra det lite roligare ändå så målade jag med China Glaze Meteor Shower på ringfingernaglarna. En effekt som också är rätt diskret men ger lite spänning åt manikyren. Man ser det knappt i svagt ljus men så blixtrar det plötsligt till lite i glitterpartiklarna och ögat fångas.

Så, det här är alltså nyårsdagens. Vad har ni valt att inleda 2011 med för nagellack?

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-01-01 12:56:04

Fint! Blått vare här med! Misa a sin worth committing:)

Gott Nytt År! <3

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-01-01 13:50:10

Vilken fin blå! Spännande med ett märke jag aldrig hört talas om förut. Just nu har jag ett väldigt chippat OPI Simmer & Shimmer på naglarna, ska måla om dem lite senare men vet inte till vad.

Postat av: Anonym
Publicerad 2011-01-01 21:41:13

snygg färg! tycker att det vart urtjusigt;)

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-01-01 21:52:12

Riktigt vackert!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-01 22:10:29

Sanna! blått passar så bra så här års!



Nailtastic! Ja, de har rätt bra lack dessutom!



Anonym! Tack!



Kerstin! Ja, blev rätt bra!

Postat av: Sara B
Publicerad 2011-01-01 22:36:37

Blått här också (samma som nyårsafton, är lat). "Across the universe"från Lippmann som jag köpte för en lagom dyr penning på Cow:)

Postat av: sminkjante
Publicerad 2011-01-02 14:01:11

Riktigt fint när det fick lite blingbling av Meteor Shower. Jag har inget lack på naglarna just nu.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-02 14:15:29

Sara! Blått är så rätt mitt i vintern tycker jag!



Sminkjante! Ja, det piggade faktiskt upp med Meteor Shower.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela