Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Kavalkad för januari 2011

Publicerad 2011-01-31 23:59:00 i Kavalkad,

Dags för månadens kavalkad. Visst har vi varit duktiga nu i januari! Massor av smink. Av mina sminkningar gillar jag mina bokteman bäst och även den blå sminkningen jag gjorde på rad tre.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.

Emma har också jobbat på riktigt bra och delat sex vackra looker med oss. Självklart är även hennes bokteman favoriter, vem kan motstå leopardfläckar eller snirklar, men även nyårssminket med lockarna och strasset är väl helt underbar!
1.
2.
3.
4.

Eftersom vi hade en bild på Emma i nyårsklänningen så visar vi den igen. Hon är ju snygg i den, tycker jag!

Kommentarer

Postat av: June
Publicerad 2011-02-01 13:31:19

Otroligt mycket snyggt här!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-02-01 15:17:39

Så himla mycket snyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-01 18:16:48

June! En ganska bra månad!



Sanna! Jag är nöjd med vår insats! :D

Postat av: Line of beauty
Publicerad 2011-02-01 22:13:20

Nr 2 på andra raden och den sista på rad 7 , som var det senaste boktemat, är mina januarifavoriter på dig Sminkan.



Av Emmas maker gillar jag nyårssminkningen (vacker som en dag på helfigurfotot :)) och boktemat. Leopardfläckarna är också en höjdare.

Postat av: Line of beauty
Publicerad 2011-02-01 22:14:50

Emma jag menade det senaste boktemat, missade att skriva det.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-02-01 22:42:37

Jag måste säga att jag tycker att vi har spottat upp oss! Hurra för oss!:) Gillar också dina bokteman massa. Och min nyårssminkning och senaste boktemat...



Line of Beauty: vi är helt överens, jag tycker också de är finast:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-02 06:47:07

Line of beauty! Jaså, blixtbilden. Ja, det var en helt okej sminkning egentligen.Jag kände för de färgerna den dagen.



Emma! Vi har definitivt spottat upp oss!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela