Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

GO #74

Publicerad 2011-01-21 18:50:00 i Naglar i övriga färger,



Lite mer arkivmaterial. Nya nagellacksmärken i budgetklassen är ju alltid roligt att testa och det här är mitt första lack från Go. Det är ett vackert rosalila lack med pärlemoskimmer och hysterisk benägenhet att få penseldragsmärken.

Vad kan jag säga, ni ser ju själva hur det ser ut. Penseldrag, penseldrag... Hemskt på så sätt men på något bisarrt vis så gillade jag ändå lacket när jag bar det. Det är så långt ifrån mina vanliga lackfärger att det kändes nytt och fräscht och lite vilt och galet på sitt bleka, pärllika sätt. Det ni ser på bilderna är två lager av lacket. Jag drog på ett tredje sen faktiskt, men det behövdes inte egentligen.


Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-01-21 19:00:03

Först tänkte jag "men nej", men en sekund senare hade jag ändrat mig. Det ser faktiskt jättefint ut! Tycker inte penselmärkena gör något heller.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-01-21 19:59:55

Och hej igen! Nu tänkte jag säga att du och Emma harfått en Stylish Blogger Award av mig!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-21 20:28:37

Nailtastic! Det är lite otippat fint liksom. Jag har kvar det, tror jag. Eller...Kanske inte. Nå, det var en rolig färg alla fall!



Och tack! Vad roligt med en award! Du är så rar!!

Postat av: Linda
Publicerad 2011-01-21 21:19:11

Sådana lack ser lätt liksom tråkiga och tantiga ut i flaskan men det var ju jättefint på naglarna. Behaglig färg och fina skiftningar.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-01-22 09:16:39

Väldigt sött lack! Och passar ju fint om man va neutra. Snyggt på dina händer dessutom...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-22 15:47:39

Linda! Ja, det blev bättre på än man skulle ha trott.



Emma! Ja, gick bra mot hudtonen.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela