Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Finger Paints Holly Good Time

Publicerad 2011-01-25 05:39:00 i Naglar i övriga färger,


Holly Good Times kom med Finger Paints julkollektion 2010. Jag fick den genom ett byte med Kris på My Lucid Bubble och jag är jätteglad över den! Vilken skönhet det är! Ser ni?


Här ligger Holly Good Times över ett rött skimmerlack så jag inte skulle behöva måla mer än ett lager. Ett lager alltså, så förmodligen täcker det väl på tre, kanske så lite som två, lager om man har det ensamt. Glittret är i guld, koppar och rött. En otroigt härlig kombination som självklart passar till jul men som i mina ögon är rolig även nu i januari när jag äntligen provar lacket. ;D

Vackert! Så vackert att det förtjänar ett klassiskt Sminkan-bilspam!


Som vanligt kan jag inte fota glitter bra men ni kanske får en uppfattning om det alla fall. Och hittar ni Finger Paints så slå till på dem! Jag har inte blivit besviken på ett enda!

Kommentarer

Postat av: Annie
Publicerad 2011-01-25 07:12:32

Men vad vackert det är! Jag tycker att det borde vara lättare att få tag i olika märken i Sverige än vad det är...

Postat av: Maria
Publicerad 2011-01-25 08:02:50

grymt snyggt!!

Postat av: Nail Polish Junkie
Publicerad 2011-01-25 09:24:56

Å så läckert:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-25 19:06:34

Annie! Ja, man skulle ju önska det...



Maria! Ja!! Jag gillar det!



Nail Polish Junkie! JA, den är jättefin!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-01-28 11:40:40

Ser jättefint ut. Jag är nästan lika sugen på Finger paints som på Pure ice

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-28 16:48:17

Kajalen! Jag älskar Finger Paints! De är underbara men ack så svåra att få tag på...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela