Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Art Deco 125

Publicerad 2011-01-08 17:54:00 i Naglar i blått,


Eftersom vi har en blå dag i dag plockar jag raskt fram något ur arkivet. Det är en Snabbswatch på ett lack jag verkligen gillade i flaskan och det är från före jul som ni ser på nagellängden. Snygg färg i flaskan alltså, med det var dock väldigt svårt att måla med så jag valde att fota det efter ett lager och byta färg till den riktiga manikyren. ;D

Ett vackert gråblått krämlack alltså. I flaskan ger det ett något ljusare intryck än på nageln. Penseln är ganska förskräcklig och lacket är tjockt och svårmanövrerat. Med lite tålamod tror jag dock det kan bli himla snyggt.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-01-08 18:31:49

jag tycker det var vackert och tätt unikt. trist att det inte var bra att måla med.

Postat av: Ninni
Publicerad 2011-01-08 18:32:54

Jädrigt snygg färg är det iafl

Postat av: Pernilla
Publicerad 2011-01-08 18:39:20

Jättefint tycker jag!

Postat av: Emma
Publicerad 2011-01-08 20:10:23

En lite annorlunda blå färg, snyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-08 22:44:01

Emma! Ja, det var tråkigt att det skulle vara så svårmålat. Annars är det ljuvligt!



Ninni! Ja, definitivt!



Pernilla! Ja, det håller jag med om!



Emma! Ja, påminner lite om ett från Depend har jag för mig. Väldigt fint!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela