Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Precision Shine, Wine'n'Dine

Publicerad 2011-02-27 16:51:19 i Naglar, vampy,


Shine, Wine'n'Dine har jag visat förut men det är väl dags igen, eller vad säger ni? Det är ju så fint. Bilderna är inte så bra men de visar alla fall mina nya, inklippta naglar och nagelbanden från innan de blev helt söndertrasade av kartongvikning och pappersinrullning av alla koppar och glas jag äger. Jag har några fler i-flytten-manikyrer som kommer upp på bloggen i framtiden, men nagelbandskvaliteten är stadigt sjunkande...


Shine, Wine'n'Dine från Precision är ett vackert mörkrött lack med små prismatiska glitter i. Det är lätt att måla med, det torkar fort och det täcker med två lager. Ett riktigt bra lack. Jag köpte mitt från Sparkling Nails eBay-store för flera år sedan och har inte ångrat det. Då jag provade det första gången gillade jag det dock inte men min teknik måste ha ändrats för de problem jag upplevde då har jag inte alls idag.

Så får ni en liten flyttkatt också, som bonus.

Kommentarer

Postat av: CC
Publicerad 2011-02-27 17:37:04

Åh gullig flyttkisse du har ;)

Ja jisses vad naglar och händer tog stryk när jag flyttade också..

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-02-27 18:04:25

åh det är så fint!

Siri<3

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-02-27 19:51:02

Naww söta Siri! Och vackert lack, glittret ser väldigt fint ut!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-02-27 19:55:10

Fina Siri! Lacket är också fint :)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-02-27 20:21:07

Det ser väldigt fint ut! Och sicken fin flyttkatt också!

Postat av: Vikab
Publicerad 2011-02-27 23:11:52

Finfin färg! Och finfn katt också, lite piratkatt över henne nu :)

Postat av: fd Badbomben
Publicerad 2011-02-28 04:21:41

Åh vilken söt flyttkatt! <3 Batman, som också är flyttkatt för tillfället, hälsar! Och läckert lack också, som glittrigt boysenbärsgött. Vill passa på att tacka er gummor för en extremt bra blogg, tittar fortfarande in flera ggr i veckan även om jag är litet latmask på att kommentera.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-28 10:16:14

CC! Ja, flytta är inte så roligt när det kommer till packandet.



Sanna! JA, det är tjusigt!



Roxcat! Ja, jag gillar glittret i det.



Kerstin! Ja, båda har kvaliteter. ;D



Nailtastic! Ja, båda är fina!



Vikab! Absolut en piratkatt!



Badis! Vad roligt att se din signatur! Hälsa Batman!

Postat av: Marie
Publicerad 2011-02-28 20:33:58

Jättesnygg färg. råkade beställa ett liknande (bland typ tjugo andra) från 88 igår.. erhm Hjälp vad svårt det var att hålla fingrarna i styr...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-28 22:48:05

Marie! Jag vet... Hopplöst att försöka sluta köpa lack...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela