Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

P2 Crackling Silver Blast

Publicerad 2011-02-19 19:01:00 i Naglar - crackle,


P2 Crackling Silver Blast fick jag köpt åt mig av en kompis som var i Tyskland. Ett silverskimrande crackle-lack! Helt fantastiskt! Jag gillar det men tyvärr kom det inte till sin rätt över rosa.

Det beter sig precis som alla andra cracklelack jag provat. Det blir större sprickor ju tjockare lager man målar. Jag målade snabbt tre lager av det och lät det sedan spricka upp för att bli som på bilderna. Det torkar snabbt och helt matt. Överlack alltså, om man vill ha glans. Jag har överlack på bilderna. Jag tycker det är snyggt och roligt och ska absolut använda det över t.ex svart eller mörkblått i framtiden.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-02-19 21:31:40

Jag var på väg att ringa dig imorse för jag ville veta vilket det silverfärgade cracklelacket var. jag vill med ha metalliskt, men får väl bli OPIs för mig då. Kul att se att fler små märken gör cracklelack.

Postat av: Honi
Publicerad 2011-02-19 21:37:04

Ser riktigt fint ut. Skulle säkert bli supercoolt över ett riktigt pangblått lack!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-20 08:30:22

Emma! Ja, men man blir lite mått på dem också.



Honi! det skulle det nog! Får komme ihåg det sen när jag känner för att prova det igen.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-02-20 09:58:56

Man blir supermätt, jag har fortfarande bara använt mitt svarta en gång. Tänkte dock låta det vita få premiär över mitt guldlack idag... Men jag skulle vilja ha ett metalliskt iaf, blir nog snyggt över mörka lack.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela