Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A.Splash Blowfish Green

Publicerad 2011-02-16 06:58:00 i Naglar i grönt,


L.A.Splash Blowfish Green såg jag en swatch på hos Alizarine Claws för ett tag sedan och så var det kört. Jag var tvungen att köpa den och en hel hög med andra L.A.Splash och det har inte ångrat. Vilka vackra lack det finns bland dem! Det här är ett av de roligaste och vackraste neongröna jag sett.

Lysande neon-jelly med turkosa glitter i. Kan det bli mer magiskt? Jag är kär! Féline hade kämpat med bara det här lacket och det är ganska skirt så jag valde att lägga det över ett ljusgrönt lack och kom då undan med två lager. Det är ändå en hel del jellykänsla i det, tycker jag, och jag slipper den förhatliga VNL som annars skulle sabba upplevelsen för mig. På vitt blir det dessvärre plattare så ska ni ha det till layering välj en närliggande färg eller en nude-beige.


Det här är så oerhört snyggt och min plan är nu att skaffa massor med L.A.Splash för bara ett av de jag köpte har gjort mig besviken, alla andra är fantastiska!

Kommentarer

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-02-16 07:01:50

Dessa naglar var verkligen giftigt gröna men jag gillar dem. Mvh M-L

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-02-16 08:31:13

Häftigt och ovanligt!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2011-02-16 09:20:04

Som en grönblixt rakt i ögat :)

Postat av: Annie
Publicerad 2011-02-16 09:24:46

Vilken häftig färg! Jättesnygg! Och jag tycker att namnet var lite gulligt.... Blowfish är så roligt att säga ^^

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-02-16 09:47:51

Det där gillar jag verkligen! Ett riktigt gladlack!

Postat av: June
Publicerad 2011-02-16 11:04:10

Oj! Slajm på burk typ!

Sv: Haha, tack. Det där är typ det finaste man kan säga till mig.

Haha, men du kanske får lite andra fördelar av att bära kläderna, till exempel att hålla på med hästar och få en schysst lön :)

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-02-16 11:19:04

Wohoo! Fränt lack! Det där måste jag ha. Älskar kombination neon och glitter.

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-02-16 12:59:41

Härligt lack, jag gillar glittret i det!

Postat av: nailspotting
Publicerad 2011-02-16 15:00:03

Coolt! Det måste jag ha :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-16 17:59:20

Marie-Louise! Jag gillar dem också!



Kerstin! Ja, jag älskar lacket!



Sminkjante! Ja! :D



Annie! JA, jag håller med!



Nailtastic! Det är helt underbart! Som vitaminer för ögat!



June! JAg tror du vill få kontakt med Emma, min medbloggare. Om du inte får något svar så har hon inte sett din kommentar. Du kan prova med att skriva i hennes inlägg, du hittar dem i kategorier som börjar med "Emmas".



Pamsan! Ja, det är grymt!



Roxcat! Ja, jag gillar det verkligen!



Nailspotting! JA, det är helt fantastiskt!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-02-16 21:56:13

LÖÖÖÖÖV


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela