Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

En jämförelse av inte så lika lack

Publicerad 2011-02-26 19:51:00 i Nagellack - jämförelser,


Man kan ju inte bara visa väldigt lika lack, ibland är det kul att se några som är olika också. Här kommer fyra varma gröna krämlack.
från vänster till höger:
1. RBL No More War
2. Illamasqua Hectic
3. Alessandro #77
4. Viva la Divas militärgröna från för några år sedan.
Olika men ändå med något gemensamt. Min favorit är Hectic. Vilken är din?

Kommentarer

Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!
Publicerad 2011-02-26 21:26:12

jag gillade nummer 3 bäst! :)

Postat av: Ninni
Publicerad 2011-02-26 21:38:33

Konstigt de är mer olika i flaskorna än på naglarna.

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-02-26 22:57:15

Håller med Ninni om att de ser mera olika ut i flaska men på nagel är det inte alls så stor skilland. jag gillar 2:an bäst.

Postat av: Aila
Publicerad 2011-02-26 23:39:44

No more war gillar jag!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-27 08:18:56

Daniella! Det är himla fint, det är det.



Ninni! Så är det ganska ofta tycker jag. Det går inte så bra att jämföra flaskor, man måste måla dem på nageln för att se.



Marie-Louise! Den är min favorit med!



Aila! Ja, den är fin. Alla fyra är himla fina faktiskt!

Postat av: Lilly
Publicerad 2011-02-27 09:23:26

Illamasqua Hectic överaskar mig!Trodde att den var lite mer gul, men den är rätt militär grön. Men snyggt är det!:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-27 13:54:23

Lilly! Ja, jag är väldigt förtjust i Hectic. Tycker den är superläcker!

Postat av: feline
Publicerad 2011-02-28 10:14:31

Jag är garanterat den lacquerata som gillat Hectic minst. Den är inte dålig, den är bara inte så fantastisk heller. I alla fall inte på den nivån man kunde förvänta sig efter alla hyllningar. :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela