Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Sea Spray

Publicerad 2011-02-28 12:02:00 i Naglar i blått,


China Glaze Sea Spray är ett lite smutsigt gråblått som har en gulaktig underton. Dolt skimmer gör det väldigt speciellt och vackert. Helt olikt alla andra lack i mina samlingvill jag säga, men det är ju inte sant för den är ju en dupe till Sag Harbour från Essie. Den känns dock helt unik när jag målar med den för jag har hunnit glömma Sag Harbour sedan sist jag använde den. 

På swatcher jag sett har det sett klarare och mer babyblått ut men inte i min flaska. Nej, det är den här lite urblekta och skitiga blå. Så speciell! Jag önskar dock att det lite gyllene skimret skulle synas bättre på mina bilder. Det funkade inte trots en blek sol.

Kommentarer

Postat av: Solveig
Publicerad 2011-02-28 14:08:17

Både denne og Sag Harbor er nydelige! :)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-02-28 17:56:48

Är det inte lustigt hur fort man glömmer vilka lack man har i samlingen? Jag tänker väldigt, väldigt ofta att "åh, det här lacket är så unikt", men sen när jag ser efter i samlingen så tittar jag både en, två och tre nästan identiska lack! :-)

Postat av: Emma
Publicerad 2011-02-28 19:05:24

Detta ver min must-have från denna kollektion.

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-02-28 20:42:12

Verkligen läcker, lite smutsig, färg. Har inte Sag Harbour, så jag får väl lägga till detta till önskelistan då... :-)

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-02-28 21:34:46

Den här ska definitivt med i min nästa beställning, det ser jätefint ut!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-02-28 22:21:06

Den här var snyggare än den grå du visade i helgen. Rätt ospännande dock...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-28 22:45:41

Solveig! Visst är de!



Nailtastic! Jo, och nu när jag packade dem tänkte jag gång på gång att va? har jag ett sådant här lack?



Emma! Samma här!



Makeupoholic! Ja, det tycker jag!



Roxcat! Ja, låter som en plan!



Emma! Du är så rolig! Det här är väl tusen gånger mer spännande än The one Who Got Away, t. ex. :D

Postat av: Sexy Sadie
Publicerad 2011-03-01 21:23:48

Har bestilt denne. Er spent ja.

Postat av: Sexy Sadie
Publicerad 2011-03-01 21:25:30

Har bestilt den, er spent ja.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-03-02 16:23:20

Sexy Sadie! Den är himla fin!



Postat av: Sexy Sadie
Publicerad 2011-03-04 17:00:43

Jeg vet og jeg kom to ganger....


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela