Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

W'n'W Blitzen

Publicerad 2011-12-20 17:01:00 i Naglar - glitter för layering,

Vi fortsätter jultemat efter det korta npasset med topp 20-listan. Här är en skabbig ren till, Blitzen. Alltså idén är så himla bra men de flesta av renlacken är fruktansvärt fula. Det här ser ut som om ett vårt fall av mässlingen. Inte bra alls. Jag har lagt det ovanpå ett skirt nudelack, två lager av ren-lacket och två lager av nudelacket. Borde haft typ Zoya Pandora under men nej, jag var på samma flaska CND Cheeky som jag hade under Lynnderella Snow Angel. Det är extremt skirt... Blitzen är också skirt. Elle vad väntar man sig av en ofärgad bas och microglitter i vitt och guld samt större glitter i rött.
Prickiga naglar alltså. Ser sjukt ut. Skitfult.


Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-20 17:39:46

Japp, sjukdomsnaglar. Ser ju mycket värre ut på längre avstånd med den här typen av lack också. Haha.

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-12-20 19:03:07

De röda prickarna gjorde mig inte så mycket, men basen (eller kombinationen av lack och underlack kanske) gjorde att det såg lite skitigt ut, ingen hit direkt

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-20 22:43:43

Chaosophia! Det är så himla fuuuuuult!



Cactus! Det är inte basen, det är de guldfärgade skimren. Basen är vit. :D

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-12-21 14:29:31

mässlingen hahahah

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-21 21:42:20

Sanna! Ett solklart fall av det! :D

Postat av: Annie
Publicerad 2011-12-22 19:27:22

Jag drömde att jag fick mässlingen härom natten och jag var också blek och prickig, precis som lacket :D fast jag glittrade inte ^^


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela