Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Plommon och glitter

Publicerad 2011-12-19 19:57:00 i NailArt,

Här ser ni vidareutvecklingen av Plum Truffles manikyren jag visade inlägget innan. Jag nöjde mig inte med bara effectslacket utan dammade på lite OPI-glitter från förra årets Burlesque-kollektion. Ingen höjdarmanikyr men det är inte alltid man lyckas. ;D

Kommentarer

Postat av: neli
Publicerad 2011-12-19 20:45:40

gud vilket fint nagellack =)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-19 20:48:41

Till skillnad från neli här ovan så tycker jag att det här var rätt gräsligt. Jag skrev precis en beskrivning som jag tog bort. Kände att det behövdes censureras. ;D

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-19 21:40:22

Neli! Tycker du? Det var inte så snyggt enligt mig.



Chaosophia! Hahaha, ja, jag kan gissa. Jag hade en del text innan jag publicerade som fick stryka på foten. Det är en skitful manikyr. :D

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-12-19 22:08:36

Snyggt! Jag börjar bli helslåd på multiglitter!

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2011-12-19 23:01:40

Hoppsan! Jag får scrolla ner skitlångt för att komma till själva inlägget. Vad har hänt?

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-20 12:35:10

Kerstin! Inte jag... :D



Mrs Data! Har du provat att trycka F5 några gånger?


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela