Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Lynnderella All Hallow's Eve över OPI Glow Up Already

Publicerad 2011-12-27 09:01:00 i Naglar - glitter för layering,

Lite fortsättning på jultemat. Minns ni mitt inlägg med Glow Up Already? Jag försökte hotta upp den med lite mer grönt glitter och öste på Lynnderellas All Hallow's Eve. Det ser alldeles krulligt ut på bild men i verkligheten var ytan faktiskt slät så det är en sorts optisk villa.
All Hallow's Eve är alltså olka gröna glitter i oregelbundna storlekar och former. Jag upplevde det som mer homogent när jag tittade på naglarna "med ögonen". Kameran plockar fram de enskilda glittren mer och jag tror det är del i krulligheten. Man glittrade en hel del, vill jag lova, och är man glitterroad kan man absolut prova det här. Jag tror inte det blir en repris av detta för egen del dock.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-12-27 11:13:57

Jag tycker det här blev fantastiskt snyggt! Fina färger på glittret och spännande att titta på.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-12-27 12:59:24

Oj vilken glitterbomb! Inte riktigt min tekopp, men fint...

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2011-12-27 13:18:11

Vilka roliga glitter Lynnderella gör! Är de svåra att ta bort?

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-27 13:51:36

Nailtastic! Ja, lite för spännande...



Emma! Mja... Inte min tekopp heller... Men det är annorlunda.



MNPO! Nej, inte värre än annat glitter. :D

Postat av: Lina
Publicerad 2011-12-27 14:56:13

Väldigt snyggt! Väntar på mitt första Lynnderella lack jag, ville ha fler men de såldes slut så snabbt....

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-12-27 15:53:06

Jag gillar!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-27 18:29:56

Lina! Ja, men de kommer in igen! Bara att beväpna sig med tålamod.



Kerstin! Ja, vad roligt att så många gör det!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-27 22:07:08

Jag gillar det inte alls. Det ser verkligen ut som om det krullat sig massor!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-27 23:29:18

Chaosophia! Jag visste att du skulle hata det! :D

Postat av: Rebecca
Publicerad 2012-01-01 18:34:37

Ojojoj vad fint det blev! Jag vill verkligen beställa några av Lynnderellas lack men har inte lyckats lista ut vad fraktkostanden ligger på och hur många lack man då får plats med i paketet. Hur har du gjort när du beställt Lynnderella?

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-01 23:16:29

Reecca! Jag beställde i en grupporder för Lynnderella själv skickar inte till Sverige utan bara inom USA. Hennes shop är dessutom öppen korta stunder på tider som kan bli knepiga för oss i vår tidszon. Man kan köpa Lynnderellas lack på Llarowe, de skickar till Sverige och har väldigt bra fraktkostnader. Där kan du se vad frakten går på i check outen.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela