Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Ludurana Aurora Boreal Superior

Publicerad 2011-12-01 06:33:00 i Naglar - holografiska lack,

Superior är verkligen just det, överlägsen! Helt fantastiskt holografiskt lack! Enastående! Underbart! 
På bilderna ser ni tre tunna lager av detta lätthanterliga och snabbtorkande lack. Det har en gulgrön färg, väldigt nära gul faktiskt även om den i mina ögon ändå håller sig på den gröna planhalvan. Det kan nog diskuteras om jag har rätt. Jag gjorde en jämförelse med L8R G8R som ni kan se längst ner i inlägget men jag såg då att det nog skulle vara bättre att göra jämförelsen med GR8. Det gjorde jag dock inte. ;D
Till och med i mulet novemberljus så ser man hur holografiskt det är. Helt fantastiskt!
Dagsljus, OTT-lampa och vanlig lågenergilampa med vitt ljus i den ordningen. Det är ett av de mest holografiska lack jag någonsin sett. Alltså, man kan inte få ett bättre holo!
Återigen bilder i olika ljus. Det här underbara, underbara lacket kan man köpa om man vill från Llarowes webhop. Jag har tidigare skrivit om dem och höjt dem till skyarna. Det gör jag fortfarande. Från den stund jag lade min första order hos dem (Hits holografiska lack) så har jag älskat Llarowe. Dels för sortimentet men mest av allt för kundservicen. Den är fantastisk och Leah Anne är oerhört generös och vänlig. Hon har ofta olika tävlingar och skattjakter och annat på sin sida och hon behandlar sina kunder oerhört väl.
I solen  ser man att det kan falla över mot gult eller guld, som ni ser på klickbilderna ovan. Oavsett ljus är det fantastiskt vackert och så holo att man inte kan sluta titta på det.
Jämförelse mellan Superior och ChG L8R G8R.

Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-12-01 11:16:54

Underbar! Måste klicka hem de här efter årsskiftet!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-01 15:28:41

Cactus! Det är det värt!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-01 17:17:21

Fantastiskt faktiskt, helt klart superior de andra lacken från Ludurana!



Men jag vill säga att det är gult egentligen. ;D Ser mer grönt ut än vad jag vill tro att det är pga själva regnbågarna. Fantastiskt oavsett vad!

Postat av: Annie
Publicerad 2011-12-01 17:46:52

Det är nästan jag börjar gråta våd tanken på alla holo-lack som jag måste köpa nu.... Och den här var ju sååååå fin!!!!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-01 18:46:46

Chaosophia! Det är verkligen precis på gränsen mellan gult och grönt och jag älskar det!



Annie! JA, det här måste du ha! Måste!

Postat av: Karin
Publicerad 2011-12-01 20:33:57

Snyggt, gillar att det är liksom illgrönt.

Har du testat några av Glitter Gals hololack?

Postat av: nailspotting
Publicerad 2011-12-01 20:59:29

Oh, tack för tipset om Llarowes webhop! Flera av märkena jag letat efter går ju att få tag på där! Tack :) Ps. Och bra kundservice måste jag ju stödja Ds.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-01 21:06:28

Karin! Ja, jag har de flesta av deras linear holos och kanske fem, sex av deras sparkles. Kanske fler. De flesta finns på bloggen men inte alla.



Nailspotting! Ja, Llarowe är perfekt för en holoälskare som mig! Kan lätt köpa mina Ozotics och Glitter Gals, Luduranas och Hits! Älskar!

Postat av: Karin
Publicerad 2011-12-01 21:58:39

Aha, vad bra! Får jag skriva om det på Nailmail som tips?

Postat av: Karin
Publicerad 2011-12-01 22:03:34

Åh, vad kul! Kan jag skriva om det och låna dina bilder till Nailmail?

Postat av: Karin
Publicerad 2011-12-01 22:04:00

Äh, nu blev det två kommentarer... Såg ut som att den första inte blev postad :(

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-02 05:40:38

Karin! Ja, det får du. Inga problem. :D

Postat av: Sara
Publicerad 2011-12-02 10:48:48

Supersnyggt! Vad kostar frakten mellan tummen och pekfingret? Beställde lite Sally Hansen efter inspiration från dig, riktigt fina de med:)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-02 15:55:04

Sara! Jag minns aldrig fraktpriserna och de utgår oavsett efter vikt tror jag. Första gången gick det på ca 40 dollar tror jag, men det var en större försändelse.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela