Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

LA Girls Glitter Addict Animate

Publicerad 2011-12-20 10:47:00 i Naglar i rött,

Tillbaka till ordningen och till rött glitter. Julen stå ör dörren och julens färg är röd. Så är det bara. Det ni ser här är ett rött skimmerlack som fått sig en rejäl dos glitter med L.A.Girls Glitter Addict Animate. Animate är en massa oregelbundna glitterflingor i en klar bas. Funkar alltså om man vill ha rött glitter på vilken färg som helst. Jag gillar rött på rött för det blir lugnast för mig om jag inte ser hur anarkistiska glittren faktiskt är.
De två första klickbara bilderna tagna under lysrör, de andra två i mulet dagsljus. Det glittrar på rätt bra. Det är två lager av glittret ovanpå det röda skimmerlacket så jag har öst på lite med glittren men om ni ser blir det ändå inte helt utjämnat och ordnat. Funka dock när det smälter samman med basfärgen som här. Här kommer ett litet spam taget i dagsljus för ert nöjes skull. ;D

Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-12-20 11:07:20

Vilken härlig manikyr. Snyggt att matcha baslack med glitter. Måste testa. Gillar ju verkligen Animate.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-20 12:35:46

Pamsan! Det här gillar jag faktiskt!

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2011-12-20 12:55:26

Oj vilket fint lack och oj vilken fin sida ni har fått! Och nu behöver jag inte scrolla ihjäl mig lägre heller. Hade nog fel på mina inställningar tror jag. :)

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2011-12-20 16:23:29

Jättefint glitterlack!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-20 16:38:17

Mrs Data! Skönt att det funkar!



MNPO! Ja, det är trevligt.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-20 17:38:48

Vad snyggt! Nu kan jag inte göra annat än att lägga till det här på önskelistan.

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-12-20 18:21:49

Så snyggt det ser ut! Det får nog klickas hem någon gång.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-20 22:53:25

Chaosophia! Det är ett bra glitter om man vill prova ett sådant men frågan är om ditt röda från KleanColor inte är rätt likt.



Roxcat! Ja, varför inte?

Postat av: Christel
Publicerad 2011-12-21 21:19:36

Wow! En toppenkombination, som naglar prydda med rubiner i olika storlekar. Men hur är glittren anarkistiska? trögfattad

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-21 21:40:52

Christel! Ett ararkistiskt glitter inordnar sig inte i någon struktur utan gör lite som det vill. Alltså, sprider sig inte jämnt och ordnat över nageln utan kan bilda kluster eller kala ytor och annat som kan kännas störande för en person med glitter pedantiska drag.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela