Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

H&M Get a Rose 4 Me

Publicerad 2011-12-06 17:45:00 i Naglar i rosa,


Jag har så mycket skit som ligger i arkivet, bilder jag är missnöjd med, lack som kanske fyller en funktion i samlingen men inte är så spännande att visa. Lack som varit med förr men har fått nya inlägg som inte känns jätteviktiga att visa. Här kommer ett oerhört tråkigt lack från H&M. Det har legat i min låda i evigheter utan att bli fotat även om jag faktiskt burit det en gång innan jag gjorde den här slarvswatchen för att bli av med den liksom. Sen har bilderna legat i arkivet i över ett halvår utan att få komma ut och visa sig. Färgen är lite blåbär-i-mjölk lila och har ingenting gemensamt med rosenrosa. Ingen ros ser så här smutsig ut i färgen. Nej, den här förpassas tillbaka till Helmer och får nog vackert stanna där. Två lager är det på bilden, inget överlack.

Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-12-06 18:01:38

särdeles oinspirerande färg

Postat av: Emma
Publicerad 2011-12-06 18:22:17

Jag tycker om nyansen :)

Postat av: mona
Publicerad 2011-12-06 19:44:19

Håller (nästan) med dig. Men, med ett härligt glitter över blir den nog fin. Gen den en ny chans, vet jag, den blir så ledsen av att ligga i en låda för länge...:(

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-06 20:31:02

Cactus! Okej, du springer inte till HM nu och köper den alltså? :D



Emma! Ja, det är bra! Alla färger förtjänar kärlek.



Mona! Den kommer få fler chanser. :D

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-12-06 21:20:44

Jag tycker färgen ser rätt ok ut, men kanske inte så jättespännande.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela