Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hits No Olimpo Ares

Publicerad 2011-12-17 00:56:12 i Emmas NOTD i glitter och holo,

Även jag tänkte visa er rött holo för att kombinera två teman, alltså jultemat och holofredagen. Nu blir ju mina holofredaginlägg nästan alltid hololördag istället, men det må vara hänt, jag har en tendens att vara dödsslut på fredagarna och somna framför tvn och sen inte bli människa förrän runt tolvslaget. En dum rutin, men så är det.

Lacket jag tänkte att jag skulle visa er är i alla fall Hits No Olimpo Ares. Eller som jag föredrar att tänka på det, Hits Holo Ares. Det är inte riktigt julrött, det stöter lite för mycket i gult för det, men röda hololack är inte så vanliga, detta är det enda jag har och nu råkar jag ha opublicerade bilder, så vi får hålla till godo med det. Nu var det ett litet tag sen jag bar lacket, men jag har för mig att jag var rätt belåten med det, tror att det täckte med två lager och betedde sig ganska bra på naglarna...

Kommentarer

Postat av: Christel
Publicerad 2011-12-17 05:36:19

Ares är så läcker! Helt klart favoriten bland de fantastiska HITS:en och röda holos i allmänhet. Ligger bra till för julaftonsmanikyren!:)

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2011-12-17 06:52:24

Vilken underbar röd holo <3

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-17 08:37:11

Ares är ett jättevackert lack. Unikt bland mina röda holos också på grund av gultonen. Hits-holosarna är helt magiska!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-12-17 08:50:06

Christel: Ja den är fin. Fast min favorit hittills är Apollo...



My nail polish online: Det är kalasfint!



Sminkan: Ja det är det verkligen. Aha, där ser man. Jag skulle gärna vilja ha några med kall underton kanske ngt från glittergal...

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-12-17 09:04:27

Heltidsjobb och fredagar är ingen bra kombo, den dåliga rutinen känner jag allt för väl igen...



Lacket ser fantastiskt fint ut! Perfekt blandning av jultema och holofredag!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-12-17 10:10:15

kerstin: Ja det är en svår kombination tyvärr. Tack, vad roligt att du tycker det:)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-17 10:16:39

Varör inte välja ett av de bästa kalla röda i så fall, Ozotic 518. Det är mitt allra bästa röda holo över huvud taget och lätt ett av mina topp 20 lack.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-12-17 11:52:40

Sminkan: Jo det låter väl klokt. Jag har ju varit sugen på Ozotic länge så varför inte liksom...

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-17 14:06:17

Röda holosar. <333333

Postat av: BrilliantNail
Publicerad 2011-12-17 15:15:59

Det var fantastiskt vackert! Själv äger jag inte ett enda rött hololack, så antingen Hits Ares eller Ozotic 518 måste få komma hem till mig. Snart!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-01-06 16:33:05

Chaosophia: eller hur!



Brilliant Nails: Jag vill också ha Ozotics, den ser underbar ut. Fast Ares är med fin...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela