Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Color Club Snowflakes

Publicerad 2011-12-17 21:33:00 i Naglar i vitt, nude, beige,

Har ni sett hur magiskt fin bloggen blivit under dagen! Marika har fixat med designen och gett oss ett ljust och svalt utseende utan att vi för den skull lämnat vår vanliga estetik. Vackert, tycker jag. Jag borde kanske matcha den vackra nya dräkten på bloggen med en vacker manikyr men det gör jag nu inte. Istället tänker jag visa något som är ljust och svalt. Det här är en av de där vita manikyrerna jag ibland tror mig vilja bära men som sen inte blir så bra på mina händer. Ett lager av Color Clubs Snowflakes över en manikyr med Frosty från China Glaze. Frosty är så hemsk att ord inte kan beskriva den. Okej, nu överdrev jag, den är fin för att vara ett vitt skimmerlack men jag är inte så förtjust i vita skimmerlack. Jag föredrar vita krämlack faktiskt, om det ska vara vitt.
Frosty är sockerbitsvitt men helt okej formulamässigt. Klicka på länken så ser du det ensamt när jag bar det förra året. För att förbättra sockerbitskänslan så tänkte jag att isiga glitterflingor kunde vara något. Jag kan inte säga att det blev bättre av det. Kanske blev det till och med sämre. Men, det är lack från julkollektioner, båda från förra året. Snowflakse var del i Color Club Enchanted Holiday och Frosty i China Glaze 'Tis the Season to be Naughty or Nice.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2011-12-17 22:35:56

Jättefint med de nya ljusa färgerna! Fin manikyr också :)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-12-18 00:08:01

För mig ser layouten lite konstig ut, men det kan bero på min webbläsare förmodare jag. Själva blogginläggen ligger först efter vänsterspalten.Bredvid vänsterspalten är det bara tomt.



Jag är ju inte heller något fan av Frosty, men Snowflakes ser fint ut!

Postat av: nailspotting
Publicerad 2011-12-18 03:55:42

Jag fick refresha browsern ett antal gånger, sedan såg det väldigt bra ut! Gillar absolut den ljusa färgen.



Nailtastic: Tom cachen eller tryck F5 (på pc) ett antal gånger så ska den nya layouten synas.

Postat av: Solveig
Publicerad 2011-12-18 06:59:24

Bloggen ble kjempefin! :D

Denne manikyren er lekker også, så fin og eterisk. :)

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-12-18 09:37:59

Jag har ofta lite svårt för vita lack, men detta var ju riktigt snöigt och fint :)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-18 09:40:31

Detta är säkert inget jag skulle trivas i själv, men det är snyggt!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-12-18 12:04:06

Så tjusigt här blev. Och sökrutan i topp! Gillar!



Själv föredrar jag Frosty framför tex Snow (som är mitt enda vita krämlack) Tycker vita kräm blir så väldigt kompakta :-)

Jag gillade den här manikyren men vet inte om Snowflake tillförde så mycket

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-18 12:37:58

MNOP! Ja, jag gillar den ljusa designen!



Nailtastic! Prova F5 och om det fortsätter kan du väl säga till igen.



Nailsoptting! Ja, det känns bra med en ljus bakgrund just nu.



Solveig! Marika har gjort ett jättefint jobb! Jag är väldigt nöjd!



Kerstin! Ja, på bild ser det okej ut.



Chaosophia! Ja, bilderna är bättre än upplevelsen.



Kajalen! Ja, jag tänkte på dig bland annat när vi flyttade sökrutan. ;D



Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-12-18 14:34:15

Awww! Vad gulligt att ni kom ihåg

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-18 16:17:58

Kajalen! Jag har väldigt bra minne. ;D

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-12-18 20:19:40

Tycker det är jättefint!

Bloggen är också ljus och härlig! Gillar!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-18 22:08:47

Sanna! Ibland vill man ha ljus, så är det bara. :D

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2011-12-19 00:16:56

Den nya designen är verkligen jättefin!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela