Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Color Club Brrrr Red (och KC Chunky Holo Bluebell)

Publicerad 2011-12-08 15:14:00 i Naglar i rött,

Lite mer rött denna torsdag. Det här hade jag i börja av veckan. Lite julstämning tänker jag, eftersom jag valde dels en röd bas och dels ett glitter att ha över som skiftade mellan guld, rött och grönt. Det blev väldigt lyckat och jag var nöjd i två dagar men sen ville jag ha omväxling. 
Till att börja med är det tre lager av Color Clubs Brrr Red. Det är ett snyggt, rött krämlack med lite halvjellykänsla. Den är inte så genomlylig som ett äkta jelly men heller inte så täckande som ett krämlack. Ni ser att jag även efter tre lager har en viss VNL. Färgen är lite mörkare än ett klarrött men utan bruna eller lila toner. Lättlacket och bra. Ovanpå det hade jag två lager av KleanColor Chunky Holo Bluebell. Det är ett multikromt glitter i en lite blåaktig, skir bas. Lacket skiftar, som jag redan sagt, från guld till rött och sedan grönt. Julens alla färger. Nedan ser ni fyra klickbara bilder. Det första är av bara Brrr Red och de nätföljande tre är med glittret.

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-12-08 16:50:39

Jättefint! Glittert var ju en riktigt hit!

Postat av: Emma
Publicerad 2011-12-08 18:59:59

Fint :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-08 20:01:53

Kertin! Ja, det blev riktigt bra.



Emma! Ja, jag tyckte det var roligt.

Postat av: BrilliantNail
Publicerad 2011-12-08 23:01:41

Ett perfekt julrött lack enligt mig! Fint både med och utan glitter

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-09 06:15:18

Brilliant! Ja, det är det nog!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-11 14:35:49

Iih, vad fint Brrrr Red var då! Tror jag måste... eller nej, jag vet att jag inte behöver det här. Men det var fint!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-11 15:37:39

Chaosophia! Brrr Red är jättefint!

Postat av: Mona
Publicerad 2011-12-12 23:44:50

<3 detta lack.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-13 07:19:35

Mona! Ja, det är jättefint!

Postat av: Laura Jalba
Publicerad 2011-12-15 00:21:06

Sjukt läckra naglar! :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela