Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Holly-Day

Publicerad 2011-12-17 10:20:00 i Naglar i grönt,

Efter en hel del glitter, snöflingor och nu senast våra röda hololack så behöver vi väl lite lugnare lack att vila ögonen på? Här kommer vi till ett av mina snyggaste gröna krämlack. Holly-Day. Två lager av ett helt fantastiskt gossigt lack i djupt grönt som inte är mörk nog att gå mot svart. Det är en perfekt nyans och ett nära nog perfekt lack. Glansen! Ser ni glansen! Den är enastående! Och detta utan överlack. Lite rinnig är den kanske, men inte så att den irriterar mig. Jag ser den här komma forsande mot gröna krämlacksfavorittoppen och kanske nästla sig in på prispallen. Eller vadå kanske? Det är definitivt topp tre! Jag älskar det!
Jag hoppas mina bilder överför lite av dess skönhet till er läsare. Och så måste jag säga att jag är imponerad över att China Glaze lyckats göra två av årets bästa gröna, den här och Westside Warrior.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2011-12-17 10:47:31

Gud vad fint!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-12-17 11:53:17

Vacker harmonisk grön. Jag har med gröna naglar med CG idag, great mind think alike...

Postat av: Annie
Publicerad 2011-12-17 12:19:07

En jättevacker färg!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-17 13:55:41

MNPO! JA, det är vackert!



Emma! Ja, det är fint med grönt!



Annie! helt enastående!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-17 14:01:55

Jag älskar Holly-Day! Både färgen och formulan är underbara!



Och vilken ny fin layout sidan fått!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-17 14:04:30

Chaosophia! Visst är det snyggt med den nya, ljusa designen på bloggen. Marika är ett geni! :D

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-17 14:08:25

Eran... ah, hjärnsläpp... sidebar som brukar vara på vänster sida har hamnat under själva inläggsidan (main om jag minns rätt)!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-17 14:09:32

Fast bara på enskilda inläggssidor, när man klickar på en rubrik. Den är normal på startsidan!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-12-17 14:54:44

Riktigt fint!

Postat av: Marika, Totoro & Dollie
Publicerad 2011-12-17 16:10:16

Jag håller på att uppdatera Sminkans blogg, därför har det varit lite skillnader mellan olika sidor! ^-^ Det ska snart vara klart! :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-17 21:35:35

Chaosophia! Det är nog ordnat nu! :D



Sanna! Ja, ljuvligt!



Marika! Tack!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela