Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Marina

Publicerad 2011-08-22 06:38:00 i Naglar i blått,


Det här publicerades samtidigt som ett inlägg av Emma så jag plockade tillfälligt ner det. Nu kommer det dock. 
Marina är ett av de snyggare lacken i Zoyas kollektion Mirrors. En skifferblå som går i par med Zoya Tao i samma kollektion som är en skiffergrå. Vacker färg. Lugn och behaglig för ögat. Finmalet skimmer som balanserar på gränsen till frost men utan att man får penseldragsmärken i lacket. Här på min swatch är det två lager lack utan överlack eller underlack.

Snyggt men inte någon showstopper. Jag tror det är det som saknas i den här kollektionen. Det är inget lack som får en att känna WOW! utan allt är bara okej, bra, trevligt, fint...

Kommentarer

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-08-22 08:20:30

Jomen det här var ju (också) fint, nog de snyggaste hittills!



Jag gillar lack som är lite sådär grådämpade i färgen och har tyckt om flera stycken av dem du visat upp.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-22 10:27:10

Själv är jag inte vidare imponerad av det här lacket, tyvärr. Jag skulle vilja vara det, men ingen bild jag sett på det hittills har väckt någon känsla alls.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-22 18:16:54

Makeupoholic! Ja, jag gillar också det här.



Chaosophia! Nej, man kan ju inte älska alla lack. :D

Postat av: Maja
Publicerad 2011-08-23 16:00:17

Nja, helt okej men väcker knappast något habegär för mig.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela