Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Dree

Publicerad 2011-08-23 06:10:00 i Naglar i grönt,


Dree är ett av lacken ur Zoyas höstkollektion Smoke. den innehåller bara krämlack och även om jag är sugen på Cynthia så har jag inte köpt den så Dree är ensam representant för den kollektionen hos mig.

Zoya gör bra krämlack och Dree är utmärkt att måla med. Två lager täcker, som ni ser, och det har fin glans utan överlack. Det ser ni också eftersom det är en swatch med två lager lack, inget över- eller underlack. Färgen är en bruntonad olivgrön i mellanregistret. Helt okej men inte fantastisk. Ett mellanlack i en mellankollektion, om jag får säga som jag tycker. Zoya kan bättre.

Kommentarer

Postat av: Nicole
Publicerad 2011-08-23 07:36:56

Ooh, I LOVE this kind of shade! I'm supposed to be getting this soon, I'm excited. It looks great on you!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-08-23 09:03:51

Haha, du är verkligen bitter över Zoya's höstkollektion. fniss Men jag håller med ang Dree...Shawn från förra året var nog snäppet bättre. Detta säger jag utan att äga något av dem men jag anar att det är så. :)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-23 09:54:42

Om jag bara får tummen ur och lägger över bilder från kameran så kommer jag också visa Dree idag... Vi tycker inte likadant! :D

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-08-23 11:14:35

Jag associerar till alger och lera, gah. Inte min typ av färg ^^

Postat av: Maja
Publicerad 2011-08-23 16:01:20

Väldigt fint!

Postat av: NailsbyNoir
Publicerad 2011-08-23 17:47:57

Åh, jag är såå sugen på ett par Smoke-lack, men det här blir nog inget som får följa med i den beställningen. Lite mellanmjölk tycker jag också...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-23 19:24:41

Nicole! Yes, I usually love this kind of color too but this time I feel a bit indifferent.



Pamsan! Shawn var underbar! Är underbar menar jag s å klart. Min mamma älskar den också och har lånat min flaska. Måste nog köpa en back up.

Och ja, lite bitter är jag. Tycker Zoya brukar göra magiska kollektioner och så blir det en sån här mesig...



Chaosophia! Nej, jag kan tänka mig det för Dree är ju samma som Yara men minus guldglittret...



Cactus! Haha, ja, jag brukar ju gilla färger som den här men den här gången är jag neutral. Jag ogillar den inte men den är inte så snygg att jag drar efter andan heller.



Maja! Fint men lite trist skulle jag säga.



NailsByNoir! Cynthia ser fin ut, den tycker jag du ska köpa! :D

Postat av: Annie
Publicerad 2011-08-23 20:24:06

Ooh, den ser så härligt höstig och mysig ut!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela