Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen Nail Prisms Lavender Sky

Publicerad 2011-08-27 19:37:00 i Naglar - duokromatiska,


Nailtastic visar ett av mina favoritlack från Sally Hansen Nail Prisms och jag bär också ett Sally Hansen Nail Prism just nu, men inte det här. Det här hoppade dock på mig när jag spanade lite i arkivet så jag slänger ut det så ni får se det. Duokroma lack kräver många bilder. Jättemånga, faktiskt. Här är det Lavender Sky från Sally Hansen och den är lagd över ett himmelsblått lack, Robyn från Zoya, så den har en distinktare blåton här än om man lagt den över svart till exempel.


I sig själv är lacket ett ganska mjölkigt gråblåvitt med rosa och gyllene toner. Om man lägger det över ett annat lack ljusar det upp det väldigt mycket. Jag föredrar ändå att använda det till layering då det blir lite väl blaskigt och pärlomolikt på egen hand.

Hoppas ni kan se både det guldiga och rosa i lacket.



Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-08-27 20:31:04

å, fiiint!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-08-27 20:38:54

Det här var verkligen vackert. Vilket annorlunda duochromt...

Postat av: TotalBeauty
Publicerad 2011-08-27 21:35:13

Åhhh jisses vilket vackert lack :)

Postat av: Honi
Publicerad 2011-08-27 22:28:21

Precis något som detta som jag har letat efter, men detta är säkert pissigt dyrt på ebay nuförtiden? Ska gå och kika!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-08-27 22:40:58

Vilka vackra färgskiftningar!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-08-27 23:03:03

Haha, vad lustigt, jag googlade precis på detta! Tänkte klicka hem några fler Nail Prisms. Det blev dock inte detta, utan tre andra godingar som jag till slut beställde.

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-08-28 07:27:38

Nu vet jag ju inte hur det ser ut allena, men såhär, över ett ljusblått lack, var det ju väldigt snyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-28 08:48:11

Cactus! Ja, den är det! Och billig! Ibland tnker jag att man är tokig som köper Ozotics när man får SHNP för under tre dollar flaskan. :D



Emma! Ja, det är det!



TotalBeauty! Det är väldigt fint.



Honi! Nej, det kostar nog fortfarande under tre dollar.



Roxcat! Ja, det är himla fin!



Roxcat! Det är verkligen fint.



Nailtastic! Vilken tur att jag slängde ut det just nu då! Vad blev det för några?



Makeupoholic! Det är blekare men lika fint.

Postat av: Lina
Publicerad 2011-08-28 13:29:40

Åhh vad fin!!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-29 16:02:34

Jag vill verkligen tycka om det, men det är nog för sött för mig. Fan. :/


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela