Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Meteorites Vulcan Probe

Publicerad 2011-08-12 11:03:00 i Naglar - glitter för layering,


I min slumpdragning lyckades jag dra två glitter, båda otestade sedan tidigare. Först guldglittret från Color Club, sedan detta. Jag beslöt lägga det över min manikyr med Misa Push Upon It som ju också slumpats fram och passade rätt bra färgmässigt. Eftersom jag tyckte Misalacket kändes lite mesigt hade de ju kunnat göra en positiv skillnad. Det blev nu inte så. Jag gillar inte "string glitter", inte ens när det är rosa, rött och grått. Nej, Vulcan Probe är inget för mig. Fult rentav tycker jag.

Kommentarer

Postat av: Pinianna
Publicerad 2011-08-12 12:08:10

Nej den typen av glitter är verkligen inte smickrande :/

Fast färgerna var ju fina i alla fall

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-12 12:42:47

Njea, nej. String glitter ser dagis ut så det skriker om det för mig. Jag ogillar det starkt.

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-08-12 14:48:51

Jag har alltid tyckt att string glitter ser ut som nån slängt ner små pappersstrimlor i lacket, blir bara konstigt :p

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-12 18:24:40

Pinianna! Ja, hemskt fult är det.



Chaosophia! Jag med.



Cactus! Ja, mycket underligt.

Postat av: Annie
Publicerad 2011-08-12 19:32:43

Jag gillar verkligen färgerna, men jag tror inte sånt där glitter är riktigt för mig...

Postat av: Agneta - My Nail Mania
Publicerad 2011-08-12 20:12:16

Jag har inga problem med glitterformen i sig men jag tror att det skulle vara snyggare på ett vitt eller svart lack. Det blir lite förmycket färgkaos för min del.

Postat av: Karusell
Publicerad 2011-08-13 10:35:43

Jag är nog rätt knäpp men jag gillar det! :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela