Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A.Girls Metal "Iron Red"

Publicerad 2011-08-13 15:44:00 i Naglar i rött,


dags att dyka ner i arkivet igen och mer än ett år efter att inlägget skrevs får ni nu se det också. Ni kommer väl ihåg L.A.Girls och min kärlek till deras lack! Metals är ju bland det bästa man kan hitta och från den kollektionen kommer här Iron Red!


Iron Red är egentligen mer rosa än röd enligt mig, men vi kan väl kalla den ljusröd? På finlandssvenska är det rosa så då får jag som jag vill. ;D
Färgen är superduperskimrig och helt underbar! Kall i tonen men inte så kall att den glider över i magenta eller lila.


Som vanligt med Metals-lacken täcker ett lager ganska bra, två gör det absolut. Det är enkelt att måla med och torkar fort. Det finns inga nackdelar. Visst är det vackert!

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-08-13 16:09:32

Jag är också ett stort fan av Iron Red, men håller med om att färgen är mer rosa än röd. Älskar LA Girl, de gör fantastiska lack!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-08-13 16:43:11

Det här är så fint!

Postat av: Liza
Publicerad 2011-08-13 16:57:45

mmm nu igen ..snyggt vill ha nu får jag sluta kolla in

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-13 16:59:12

Nailtastic! De är superbra på att göra kvalitet för liten peng!



Roxcat! Ja, visst är det!



Liza! Okej, vad tråkigt att du känner så.

Postat av: Agneta - My Nail Mania
Publicerad 2011-08-13 17:30:46

Jag är helt såld på LA Girls och har också detta lack i min samling. Metallacken är verkligen skimmrande och de kan förgylla vilken tråkig dag som helt!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-08-13 17:44:01

Åh, det är lövely! Men visst är det mer rosa men det gör ju inget när det är så här fint.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-13 19:24:42

Agneta! Ja, de är fantastiska!



Pamsan! Precis min åsikt!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-08-13 19:25:08

Det här är jättesnyggt! Perfekt rosa lack. Önskar att de hade ett i kollektionen som verkligen var rött också, det skulle inte göra nått om de utökade den :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-13 21:35:59

Cactus! Det vore inte dumt!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-13 21:47:29

Förutom att min borste var ungefär spretigast i min samling så kan jag inte göra annat än att älska det här lacket. Trots att det är mer rosa än rött!

Postat av: Liza
Publicerad 2011-08-14 12:51:02

nä nä nä KLART JAG SKA IN O KOLLA de e roligt kolla dina fina lack ( skojade ju lite)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-14 12:58:18

Chaosophia! Ja, det är skimret som gör det!



Liza! Det är ju helt upp till dig hur du vill göra. Målet med att visa lacken är dock inte att man ska välja att inte använda sidan utan att man, om man t.ex vill ha ett lack i lila, ska kunna hitta swatcher och göra informerade val.

Postat av: Liza
Publicerad 2011-08-14 13:42:50

Ja det är bra jag tycker om att kolla in här!!

ja det är bra du informerar...

det är jag glad för.

Postat av: Solveig
Publicerad 2011-08-14 17:24:22

Fantastisk fin! :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela