Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

KleanColor Chunky Holo Fuchsia

Publicerad 2011-08-25 17:53:00 i Naglar - glitter för layering,


Chunky Holo Fuchsia, den här gången över ett fuchsiafärgat nagellack från Maybelline. Det är exakt likadant som de andra Chunky Hololacken, den har alltså den skira jellybasen som med en färgtint, den här gången fuchsia, och så det färgskiftande glittret. Det är jättefint och basen har så pass med färg att jag tror att man kan få den att funka på egen hand om man är väldigt tålmodig och beredd på en fyra lager eller så. Som vanligt skiftar glittret färg beroende på ljuset och har en bredd från guld, orange, rött, grönt och blått.


Lacket har samma egenskaper som syskonen och det är verkligen fint och roligt att liva upp en manikyr med. Vilket eller vilka man köper är rätt oviktigt för de har alla samma effekt, undantagen är Black med sina annorlunda glitter, och Scarlet som är mycket mer täckande än de andra.

Kommentarer

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2011-08-25 18:58:20

Inte för att jag vill vara sådan, men du har faktiskt råkat skriva "färgskitande" i övre delen av inlägget. ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-25 20:21:08

Mrs Data! Hahahaha! Fy fan vad bra! Tack! Ska rätta det. Man ska inte prata i telefon, skriva inlägg och äta samtidigt... :D

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-08-25 22:00:53

Åh så fint! Snart blir det beställning för min del, så svårt att välja bara...

Postat av: NailsbyNoir
Publicerad 2011-08-25 22:11:51

Hahaha...

läser första kommentaren och fick mig dagens skratt

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-08-25 22:53:46

Det är denna jag har va? Mina bilder är så galet kassa, får inte alls fram skiftningarna på samma sätt som du får här...

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-26 00:17:50

Hahaha, bästa felskrivningen! Nu blev jag glad igen. ;D



Jag skulle vilja se det här på egen hand faktiskt, men är alldeles för otålig för att testa det. Du känner dig inte manad? ;D

Postat av: Solveig
Publicerad 2011-08-26 04:02:28

Virkelig herlig glitter i disse! :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-26 06:38:51

Kerstin! fast det spelar ingen roll vilka du tar för de är ju likadana. :D



NailsbyNoir! Visst var det kul! Jag har fnissat åt det många gånger nu!



Emma! Japp, det är den du har.



Chaosophia! Ja, visst var den bra! Nästan synd att jag tog bort den...



Jag vet inte om jag orkar men har funderat på det många gånger. Vore intressant att se.



Solveig! Ja, det är det! Så fina!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela