Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

CND Cheeky

Publicerad 2011-08-14 12:57:00 i Naglar i vitt, nude, beige,


Jag har inte visat alla mina lack från "jakten på de perfekta underkläderna". Här är ett av dem jag inte riktigt kom överens med. Två lager av CND Cheeky, en semitransparent liten kompis som nog blir förpassad till franska manikyrer efter att den här utprovningen. Den har dessutom samma fel som de gamla CND. Den torkade ALDRIG. Vad är detta? Jag trodde den nya formulan i den nya flaskan skulle vara bra och inte ha problem med torktiden.

Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-08-14 13:06:49

Väldigt snygg nyans, men nog inte helt lyckat som underkläder nä :)

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-08-14 13:54:11

Du som testat så många, kan du tipsa om nått som är ok och från ett lite mer lättillgängligt märke som finns på 8ty8 eller HM?

Postat av: Lina
Publicerad 2011-08-14 14:10:41

Jobbigt när de aldrig torkar. Funderar på att köpa ett nudelack, har ju bara ett men har lite svårt att bestämma mig vilket. Zoyas senaste nudelack ligger bra till men funderar också på Essies.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-14 14:47:26

Cactus! nej, för många lager...



kajalen! Zoyas är bäst! Asch, 8ty8... orlys Pure Porceline ska jag prova snart, vi får se om den är bra nog.



Lina! Zoyas är fantastiska!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-14 15:00:59

Herregud vad jämnt och snyggt det där var! Men vad gör det när det inte vill torka?



Och över lag kommer jag inte vidare bra överens med CNDs produkter. De där effektlacken är toppen, men allt annat har ruskigt dålig torktid.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-08-14 16:49:59

Vad synd att torktiden suger, för jag tyckte det där var fantastiskt snyggt!

Postat av: Miss Pussy
Publicerad 2011-08-14 17:40:34

Oj, oj, detta lack var ju superfint! Segt med torktiden dock.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-14 20:40:06

Chaosophia! De nya är bättre än de gamla men det här är tyvärr sämre än sina syskon.



Nailtastic! Ja, det är himla fint annars.



Miss Pussy! Ja, den var dryg...

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-08-14 21:10:06

Det är väl CND i ett nötskal, helvetiskt seg torktid, i alla fall de jag har testat...

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-08-14 21:15:47

Fast det såg ut som ett jättefint non-streaky nyans av vitt. en typisk "min mammalack". Synd på torktiden dock- det suger! Vad är det för fel på så många cnd lack? Som sagt det är inte det att de är segtorkade, vissa torkar ALDRIG! :/

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-15 06:33:00

Emma! De nya har varit bättre, alla fall en del.



Sanna! Ja, den är ju suverän på alla andra sätt...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela