Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Trendsetter

Publicerad 2011-08-24 05:55:00 i Naglar i grönt,


Trendsetter är så rolig i flaskan. Gröngul, lite senap, lite oliv. Glassflecks i guld. Låter fantastiskt, eller hur? På mig är den dock osedvanligt ful. Så ful faktiskt att jag inte behöll manikyren. Förutom att vara ful på mig så var den också skir, här ser ni tre lager med kvardröjande VNL, och seg att torka. Bu! Jag blir så besviken. Jag vill ju älska det här lacket...



Kommentarer

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-08-24 07:46:12

Jag hoppas att det här är det perfekta fugly-lacket. Synd att du blev besviken

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-08-24 10:12:51

Hahaha, jag säger ju att den är ful ;D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-24 15:44:18

Kajalen! Ja, jag hade hoppats på mindre krock mot min hudton. Men den ska få fler chanser.



Cactus! Ja, men den kunde ha varit fulsnygg.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-24 20:28:24

Jag tyckte inte att den såg ful ut på dig! Inte fulare än vad själva lacket egentligen är i alla fall. Jag gillar sådana här fula lack, men nu när du skriver att den är skir är jag inte vidare sugen på att lacka med mitt exemplar.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-24 20:52:17

Chaosophia! Det kankse känns bättre en annan dag. Sådant ha rju hänt förr...

Postat av: Miss Pussy på nattjobbet
Publicerad 2011-08-24 22:54:31

" Jag vill ju älska det här lacket..." Ledsen, men det måste vara omöjligt att älska detta lack .. ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-25 06:42:10

Miss Pussy! Haha, ja, kanske det...

Postat av: Rebecca
Publicerad 2011-08-25 13:04:43

Det har vissa toner av baby-diarrée det där lacket. Jag är sugen på att köpa det bara för att det är så konstig färg :)

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-08-25 13:13:30

Alltså, det här är ju en jättesvår färg! Jag sörjer inte att jag utelämnade den från min senaste beställning faktiskt...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-25 17:51:54

Rebecca! Ja, det är ju därför jag har det också. :D



Makeupoholic! Nej, är man inte galen samlare av udda lack är den nog försumbar.

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-08-25 22:15:05

Jag brukar hålla mig ifrån den här typen av färger, men den åkte faktiskt med i min senaste beställning för skojs skull. Men jag är nog allt lite skeptisk mot färgen..

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-08-26 08:54:19

Fnissar åt svaret "Nej, är man inte galen samlare av udda lack är den nog försumbar"



:-)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela