Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Valborgssmink

Publicerad 2011-04-30 16:44:50 i Sminkans EotD,


Här kommer dagens smink! Jag valde att ha blått ikväll. Det är lite matt mörklått från Coastal Scents Hot Pots, lite Jazzy Blue från Pure Luxe och lite Parad-ice från Brite Bird, blå kajal från Tigi, lå eyeliner från IsaDora och blå linser från Focus. ;D
Basen är Face Eye Fix och skuggorna är placerade som vanligt så jag orkar inte skriva om det. Varför blått? Jo, jag målade om naglarna med Blue Iguana och ville matcha.

Kommentarer

Postat av: Maja
Publicerad 2011-04-30 17:56:49

Fint! Blått är alltid snyggt och detta passar ju perfekt till lacket.

Postat av: delinda
Publicerad 2011-04-30 21:04:42

snyggt med something blue =)

Postat av: Aila
Publicerad 2011-04-30 21:06:47

Riktigt tjusigt Sminkan!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-01 08:42:56

Maja! Blått är alltid fint, det tycker jag med! och visst blev det en bra matchning!



Delinda! Ja, det är alltid fint!



Aila! Taack!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-05-01 10:01:07

Kanonfint!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-05-01 10:52:18

Jättefint! Jag måste testa blått någon gång igen, jag har inte vågat mig på det på flera år pga gamla misslyckanden i tonåren..

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-01 14:13:30

Kerstin! Tack!



Roxcat! Ja, blått är så vackert så du måste verkligen ge det en chans till.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela