Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sinful Colors All Mighty

Publicerad 2011-04-07 17:23:00 i Naglar i blått,


Tillbaka till det blå nageltemat med lite arkivinlägg. Sinful Colors All Mighty är ett helt vanligt mellanblått, inte unikt på något vis men ganska snyggt ändå. Skimmer i turkos finns i det och det täcker väl med tre tunna lager. Lacket torkar bra och har fin glans. Inget att klaga på alltså. Sen är det ett mellanlack som inte direkt sticker ut speciellt i samlingen, men alla lack kan ju inte vara jätteunika.


Fint skimmer i det i solen är det alla fall, eller vad tycker ni?

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-04-07 19:15:12

Skimret är fint, men jag tycker att det är lite jobbigt med 3 lager. Det är ett problem med de SC-lack jag testat.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-07 20:19:15

Kerstin! JA, två lager är rätt lagom. Men de har hyfsad pensel och roliga färger!

Postat av: Maja
Publicerad 2011-04-07 21:00:04

Väldigt vacker blå! Har inte testat något lack från Sinful Colors, men det här var väldigt fint.

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-04-07 22:14:03

Det ser väldigt vackert ut! Jag var helt besatt av den här typen av blå lack för 10 år sedan, men sedan verkar jag ha glömt bort denna underbara nyans..

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-04-08 08:55:27

Jag tycker att det är en riktigt snygg blå, speciellt med skimret i! Inte det mest unika, nej, men det är precis som med gröna lack; Finns det ett blått lack så måste jag i princip ha det!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-08 17:15:42

Maja! Ja, de har många vackra!



Roxcat! Ja, dags att plocka fram dem nu då!



Chaosophia! Jag gillar också blått men är inte lika besatt av dem som av gröna.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela