Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Rumple's Wiggin'

Publicerad 2011-04-18 22:16:00 i Naglar i lila,


När jag idag läste Solveigs blog Nailin' It och såg inlägget om Shrek-kollektionen så kom jag på att jag inte publicerat det här inlägget från sensommaren förra året. Jag köpte ju minisetet med fyra lack och har därefter köpt Fiercely Fiona i fullstor flaska. Överväger att skaffa alla dessa som fullstora för de är superfina! Nog om det, här kommer inlägget från september 2010:

OPI Rumple's Wiggin är det fjärde lacket i min lilla minikollektion av Shrek-lack. De har verkligen gett mersmak, något som inte är så kul då jag stått emot hela kollektionen så här länge. Jag borde verkligen inte köpa dem... Inte fullstora och inte resten av dem alla fall. Tack och lov vill jag inte alls ha det mörkare lila, inte än, men Ogre the top Blue... Mmm! Och fullstorlekar av de här fyra som jag har i minsar. Men jag ska vara stark. Jag kommer knappast göra slut ens på de här minflaskorna. Eller?

Tre lättlackade lager är det här. Jag älskar miniflaskornas minipenslar som passar mina naglar perfekt. Formulan är fantastisk och färgen ljuvlig! En ljus, härlig lavendelton. Antagligen är jag jordens segaste människa som nu, på hösten, får sug efter vårens pasteller... :D

Ja, katthår. Igen. Ni får leva med det på min blogg. :D

Kommentarer

Postat av: Aila
Publicerad 2011-04-19 08:36:34

Jag har svårt för sån lila - tycker inte jag passar i den. Så blek, pastelig, lite tråkig tycker jag!

Postat av: nailsbybellan
Publicerad 2011-04-19 09:49:13

Haha.. nu skrattar jag lite för mig själv åt ditt resonemang :). För det är exakt sådär jag tänker, väldigt ofta! Är också sugen på fler lack från Shrek!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-19 09:57:02

Aila! Jag gillar den här men är ofta tveksam till bleka lila. De jag har från China Glaze är inte i närheten av så snygga som detta!



NailsbyBellan! Ja, vi lacknördar är nog lite lika så... :D

Postat av: Solveig
Publicerad 2011-04-19 12:51:17

Perfekt lilla! Ja, jeg må nok ha denne, og Funkey Dunkey! :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-19 18:03:45

Solveig! Den snyggaste av de ljuslila krämlack jag äger.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela