Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nya lack i samlingen!

Publicerad 2011-04-30 10:54:24 i Nytt till lacklådan!,


Wohooo! Paketfrossa! igår fick jag ju hem Island Escapes och idag kom mer lack till samlingen! Här ser ni dagens skörd. Flera gamla fina Misa som jag länge funderat på och så lite NYX och L.A.Splash.

Fantastiskt fina glitterlack, eller vad säger ni? Jag älskar glitter när solen skiner!

Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-04-30 11:07:07

Nu tycker jag allt att min nya soffa kan komma, så jag kan börja lägga pengar på lack igen! Lack i stora lass, för jag saknar de där små julaftonarna mitt i till exempel maj. ;D



För övrigt tror jag allt att några kommentarer blev uppätna tidigare idag.. Kanske av verifikationsgrejset? Blogg.se?

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-04-30 11:15:45

Ooh, mycket grönt där, det här ser vi fram emot att se!

Postat av: Aila
Publicerad 2011-04-30 11:43:22

Härrrrligt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-30 11:45:53

Chaosophia! Oj, vad trist om blogg.se äter kommentarer. Det ska inte finnas någon verifikationsgrejs heller. Jag hatar små ordkoder... Måste maila bums.



Cactus! Ja, massa grönt!!



Aila! Japp! Mer än härligt!

Postat av: Pinianna
Publicerad 2011-04-30 12:00:51

Oooh, vad nyfiken jag blev på de där! Jag har börjat falla väldigt för lime- och kiwi-gröna nyanser på sistone, men de jag testat har varit fruktansvärt skira. Ska bli spännande att se om något av de där är köpvärt =)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-04-30 12:01:11

Misa-lacken ser underbara ut, de vill jag gärna se så snart som möjligt! Det är så kul att packa upp nya godingar och se dem i verkliga livet för första gången. :-)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-30 12:28:36

Pinianna! Ja, men annars finns det en del i kategorin" naglar i grönt - varma" och "naglar i grönt - kräm". Om du vill kolla det som redan testats alltså.



Nailtastic! Ja, det är många lack nu som jag vill testa omedelbart. Får dra lott mellan dem... :D

Postat av: Tina (Beleza)
Publicerad 2011-04-30 12:53:44

Åh så mycket fint! Fast konservativa jag är såklart mest intresserad av de rosa/coral/röda högst upp.

Postat av: Maja
Publicerad 2011-04-30 13:20:45

Åh, vad många fina lack! Ska bli kul att se dina swatches sen :)

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-04-30 14:39:42

Vilken fin gröngölingsskörd :)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-04-30 16:33:09

Det kan ju ha varit jag som klickat bort mig från inlägget istället för att postat kommentaren, men jag tror faktiskt inte det.. Blogg.se är väl lite småkända för att trolla bort kommentarer ibland iaf!

Men i vilket fall så får jag upp Captcha-tjosan varje gång jag kommenterar här, så du vet. :o

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-30 16:51:15

Tina! Ja, jag är också nyfiken på dem, speciellt de två neonerna!



Maja! Ja, jag ser själv fram emot det!



Kerstin! Ja, det finns så mycket fint nu!



Chosophia! Skit också... Jag hittar ingenstans som man kan bestämma om man vill ha det eller inte och jag vill inte ha det. Ska maila igen.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela