Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Alessandro Green Green Baby

Publicerad 2011-04-15 18:00:00 i Naglar i grönt,


Jag har fotat naglar idag men inte hunnit ta fram bilderna. Jag har varit hos veterinären med Edit som skulle skrapa tandsten, på IKEA och köpt nya kuddar och en söt lampa och nu är jag på väg till mina föräldrar för att äta middag. Tänkte dock fira vårens ankomst med ett grönt nagellack ur arkivet.

Alessandro Green Green Baby har jag velat ha hur länge som helst men trodde aldrig jag skulle få. När min kompis åkte med en skolklass till Tyskand fick hon och alla barnen order om att leta efter det och det hittades faktiskt och jag fick min flaska! Visst är det tjusigt! Varmt olivgrönt med rött skimmer! Unikt och enastående och underbart!


Tre lager, rätt flödiga, behövdes för täckning. Sen är det bara att luta sig tillbaka och njuta av den magi lacket äger. Vilken utsökt kombination med den lite gyttjiga gröntonen och det orangeröda skimret! Genialt! Så, hittar ni det här måste ni skaffa det. Om inte annat så kan jag tänka mig en flaska till i reserv! :D

Kommentarer

Postat av: E
Publicerad 2011-04-15 18:42:36

Gud vilket snyggt nagellack! :)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-04-15 19:06:31

Wow, jävlar! Jag som lovade mig att klickfingret skulle bli pensionerat om jag återupptog bloggläsande och grejer, men tji fick jag!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-04-15 19:16:45

Så otroligt vackert! Älskar finishen, det ser ut som vackert glas!

Postat av: Katrin
Publicerad 2011-04-15 20:08:03

Vilken underbar story bakom hur du fick tag i lacket! Snäll kompis och snäll klass! Är inte själv så förtjust i färgen, men roligt lack var det allt, och väldigt unikt! :)

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-04-15 21:21:35

Helt underbart! Hoppas man har turen att springa på den någon dag. :)

Postat av: Zizzie
Publicerad 2011-04-15 22:57:00

Men gud vad snyggt! :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-15 23:34:01

E! Ja, det är helt magiskt!



Chaosophia! Ja, den här är svår att motstå.



Nailtastic! Den är fantastisk! Jag älskar den!



Katrin! Ja, jag hade tur där!



Pamsan! Ja, jag hoppas det jag med för den borde alla få en flaska av!



Zizzie! Ja! Den är ju det!

Postat av: Aila
Publicerad 2011-04-16 08:20:35

OMG, har suktat efter den hur länge som helst - så vacker!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-04-16 10:01:54

Åh så fint och ovanligt! Alessandro är så himla bra, hoppas att de kommer till Sverige!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-16 11:11:38

Aila! Ja, det här är ren magi!



Kerstin! Alessandro som märke har inte imponerat på mig men just det här lacket är enastående.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela