Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Julieanne

Publicerad 2010-09-05 07:58:22 i Naglar i lila,


Zoya Julieanne är den lila i höstkollektionen Wicked. Jag är kräsen när det gäller lila, få vinner mitt hjärta, och Julieanne lyckas inte heller. Jag tycker det är rätt trist faktiskt.


Mörklila med magentafärgade glitterpartiklar. Inte speciellt spännande. Två lager räcker. Torktiden är okej med ett lager Seche Vite. Det är inget att klaga på mer än att det är trist. Trååååkigt!

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-09-05 09:12:51

Trist, och trist... Jag tycker att det fint ut, men det beror så klart på vad man jämför med =)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-05 09:24:51

Kerstin! Okej, det finns ännu tråkigare. Men ärligt, går du igång på det? Jag trodde absolut det skulle vara snyggare.

Postat av: Honi
Publicerad 2010-09-05 10:33:06

Tycker också det finns massvis av snyggare, ChG's Stella f.ex. Den älskar jag! Ett helt okej lack dock men inte min favorit :)

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-09-05 10:54:11

Med tanke på att kollektionen heter Wicked så hoppas man ju på lite mer. :)Tror ändå att jag vill beställa hela kollektionen. Är det dumt av mig? Du som sett alla live, är de värda att äga, allihop?

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-09-05 11:05:59

Jag tänkte lite på Nubar Purple Rain när jag såg bilderna men den verkar ju glittrigare och roligare...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-05 11:39:42

Honi! Ja, Stella är en av mina favoriter med!



Pamsan! Nej, det är inte dumt alls! Jag älskar de röda i kollektionen, har alla i arkivet så de kommer snart. Vill inte överösa er totalt med nagellack, har uppemot 50 ovisade nagellack, eller mer, men som sagt, man kan ju inte dränka er helt. ;D



Zizzie! Purple Rain är ljuvlig men jag använder den som en sorts glittrig top coat över andra lila lack. Helt klart väl värd att äga!

Postat av: Ville Niskanen
Publicerad 2010-09-05 12:32:45

Nice färg =)!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-05 18:27:31

Ville. Jag är inte så imponerad.

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-09-06 09:07:46

Jo, dränk oss med nagellack! :) Då blir nog nästa inköp Wicked...sen måste man väl skaffa sig Nubars höstkollektion med va? Hörde jag ett ja? Bra :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-06 17:47:19

Pamsan! Okej! Jag dränker er i nagellack om du vill! Finns att ta av! :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela