Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nail Creation #75

Publicerad 2010-09-29 17:42:18 i Naglar i grönt,


Jag har en grön dag i dag. Grönt smink i morse och lite olika gröna lack nu på eftermiddagen. Två väldigt olika gröna dessutom. Om Fern är ett skogsgrönt är det här ett guldgrönt. Jag vet att det finns fler än jag som är förtjusta i den här typen av färg på nagellack, dock inte Emma, men vem vet, vi kanske nöter ner hennes motstånd. ;D


Det här är nummer 75 från Nail Creation. En miniflaska med grönt guld!
Varmt, skimrande och i en ton som är mellan antikguld och olivgrönt! Mycket fint! Tre lager krävdes för det här resultatet och det är inte jätteroligt att måla med det men färgen är ju värd lite möda! Det enda minuset så är att man kan se penseldragmärken i det även efter överlack och det är lite störande. Jag ska tunna ut det lite till nästa gång och se om jag får det snyggare så. Men det är snyggt nu med, eller hur! :D

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-09-29 18:17:17

Läckert värre!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-29 20:05:15

Sanna! Visst är det!!

Postat av: Viveka
Publicerad 2010-09-29 22:21:33

Otroligt vackert!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-09-29 22:21:45

Fast jag tycker inte den var så tokig faktiskt. fast skulle inte vilja ha den själv.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-29 22:29:28

Viveka! Visst är det!!! Jag tycker det är en underbar färg!



Emma! Jag visste det! Äntligen har jag lyckats dra med dig!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-09-30 07:15:28

Snyggt! Lite oliv nästan :)

Postat av: Isabell
Publicerad 2010-09-30 11:44:48

Åh, det här lacket var galet fint. Vill ha! Varifrån har du köpt det?

Postat av: Giselle
Publicerad 2010-09-30 17:17:37

Emma P: tack så mycket för komplimangen! Har hängt med er blogg lite pga Vanesa och fan va bra ni är :)!! Om du inte testat Mist produkter tycker jag verkligen ni borde! Jag har tidigare jobbat för make up store i flera år och mist faller mig mer i smaken! Skuggorna är gudomliga! Rekommenderar dem starkt! Ha det fint! Kraam

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-30 17:41:43

Zizzie! Ja, verkligen! Så vackert!



Isabell! från www.nagellack-shop.dk.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela