Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nytt i lacklådan!

Publicerad 2010-10-06 16:19:25 i Nytt till lacklådan!,


Titta vad brevbäraren pressade in genom mitt brevinkast idag! Fyra av Zoyas nya Fire&Ice-lack! Är de inte helt underbara! Jag skaffade mina från Le Polish Boutique och tro mig, jag ska ha de två återstående färgerna också för de ser helt magiska ut! Jag önskar jag hade energi nog att prova dem direkt men det har jag inte. Feber och hosta som ni vet, och jag känner mig rätt ynklig. Är alla fall sjukskriven, igen, till och med fredag så jag får vila upp mig lite. Lyckades vara frisk i två veckor typ...

Tillbaka till lacken. Så här ser de ut i rumsbelysning. Jag tror bilderna kompletterar dem i dagsljus ganska bra för vissa nyanser av skimret kom fram bättre i det varmare ljuset. Det är inga fantastiska bilder men de får duga för nu.

Lisa

Tiffany

Gloria

Crystal
Helt magiska lack alltså! Jag är superexalterad! Vad tycker ni? Vill ni ha dem? Ska ni köpa dem? Hos Le Polish Boutique kostar de $ 6.99 vilket är under femtiolappen. Väl värt säger jag!


Fler saker pressades in genom inkastet. Den här lilla skönheten kom också idag, inropad från eBay.

Bad Fairy. Man måste ju bara ha ett lack som heter så! Kommer från Venomous Villains-kollektionen som släpptes nu i höst. De andra lacken var också snygga men jag tror jag har dupes till dem. Om det här är okej att måla med så kanske jag ändå slår till för de roliga namnens skull.

Och slutligen ett jättepaket! Kellie Gonzo som driver bloggen Also Known As... har swappat lite lack med mig och här är skönheterna som hon valt ut åt mig!

Visst är de fina! Fyra Pure Ice, ett Hard Candy och ett Confetti! Alla färgerna är jättevackra!

Hard Candy Lava, Confetti Smitten, Pure Ice French Kiss

Pure Ice frosted Ice, Calypso och Rio

En fantastisk dag vad gäller nagellack! Nu ska jag rulla ihop mig i min säng igen och försöka sova lite till. I bästa fall får jag med mig katterna som sällskap. Hörs snart!

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-10-06 16:53:53

Jag väntar också på Crystal:) och ett gäng andra från ebay:) Äntligen lite nya lack!

Jag vill ha Bad Fairy. Samtidigt vet jag inte om det är det ultimata lacket mot min hudton.

Postat av: Aila
Publicerad 2010-10-06 18:08:44

Snygga lack och vilken duktig brevbärare som pressade in en sån packet. Min måste tycka att jag är helt galen som bara sitter hemma och klickar hem saker å ting, inte mindre än 5 avi damp ner i brevinkastet igår;)!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-10-06 18:34:03

ÅHHHHHHH!! De ser helt fantastiska ut! Jag ska köpa hela kollektionen så fort jag får råd, tycker hela kollektionen ser tokfin ut. :-)

Postat av: Vikab
Publicerad 2010-10-06 18:54:10

Bara utifrån flaskorna verkar det vara toppfina lack! Ser fram emot swatches! bad fairy har jag bett kompisar köpa med från NY. Det var så otroligt retligt att hela den serien släpptes dagen efter att jag åkte hem från USA nu, fanns en hel del godis där vad jag har kunnat se.

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-10-06 19:15:52

De ser himla fina ut dina nya lack. och bad fairy alltså, iiihhhh....

Postat av: Ingela
Publicerad 2010-10-06 19:22:11

Hoppas du kryar på dig snart och inte har åkt på eländet jag hade i våras; sjuk, frisk 2 veckor, sjuk osv... Kände mig inte ens frisk på de friska veckorna. Det höll på från februari till maj.

Härliga lack brevbäraren kom med :)

Postat av: Peter
Publicerad 2010-10-06 20:14:11

Jag tyckte alla var snygga, speciellt Lisa o Gloria!

Postat av: Wolfie
Publicerad 2010-10-06 21:22:36

Spelar ingen roll hur mycket du lockar (och hur läckra de än må se ut) men jag kommer aldrig att köpa ett Zoya lack igen ;-P

Krya på dig och hoppas kissekatterna skänkte lite värme och mys.

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-10-06 22:07:10

Här sitter jag och blir avis. Wow! Måste, måste, måste ha! Hela Fire & Ice är självklar och Mac-lacket ser ju görsnyggt ut.

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-10-06 22:10:32

Vilka ljuvligheter! Både lack o kisse =)

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-10-06 23:00:52

Mums vilka härliga grejor! Sånt där kan ju pigga upp den sjukaste ordentligt!

Postat av: Anonym
Publicerad 2010-10-07 05:58:02

Härliga, lacken och kissemissen! <3

Postat av: Cammi
Publicerad 2010-10-07 13:19:37

Jag ska köpa Gloria, Sara, Tiffany och Valerie!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-07 15:07:17

Sanna! Äsch, namnet räcker för att äga, skit i hudtonen!



Aila! Åh, vad var det för paket? Spännande!



Nailtastic! Exakt samma här!



Vikab! Ja, det förstår jag var retligt men tur att du kan be kompisarna alla fall. Jag lockas i princip aldrig av MAC men den här gången var nagellacken oemotståndliga.



Emma! Ja, visst måste man ha ett lack med ett sådant namn!



Ingela! Hoppas verklgien inte det blir så... Usch vad jobbigt. Jag vill bli frisk NU men det verkar inte hända.



Peter! Ja, alla är verkligen vackra!



Wolfie! Men wolfie? varför? Zoya är ju superbra!



Pamsan! Ja, du måste ha! De nya Zoyalacken är så enastående!!



Kerstin! Tack! Jag är också förtjust i både lack och katt! ;D



Ninni! Ja, piggade upp gjorde det faktiskt, men dessvärre var effekten rätt temporär.



Badis! Ja, visst är de härliga!



Cammi! Jag ska absolut ha Sara och Valerie jag med! Jag älskar de här lacken!

Postat av: Wolfie
Publicerad 2010-10-08 13:58:15

Men de små f-nstygen i Wicked kollektionen plus några till torkade ju aldrig!!!Grrrrr.

Postat av: kelliegonzo
Publicerad 2010-10-08 19:39:53

yay i'm so glad you like the ones i sent! and i adore all the new zoyas, they're to die for!

Postat av: lovisa
Publicerad 2010-10-08 20:45:47

hoppas du har en riktigt mysig fredag!:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-08 21:35:26

Wolfie! på mig torkar de. vad konstigt... Vad har du för överlack?



Kellie! I loved them! The Hard Candy one is soooo pretty with all that glittery goodness in it!



Lovisa! Tack.

Postat av: Wolfie
Publicerad 2010-10-09 13:11:48

Seche Vite och när det inte funkade, testade jag med Yves Rocher droppar....och jag testade en hel radda olika baslack inkl. min favvo Nail TekIII, ridgefiller. men nu behöver jag inte tänka mer på det, för jaghar gett bort nästan alla:-D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-09 13:59:16

Wolfie! Jag har också SV. Hmmm... det är eviga lackmysterier alltså, det verkar så otroligt individuellt vad som funkar och inte på olika personer. Synd att Zoya inte passade dig för jag älskar deras lack. De har så vackra färger!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela