Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Sultry red

Publicerad 2010-10-09 14:15:44 i Naglar i rött,


Nubar Sultry Red är ett av de lack jag fått köpa i efterhand för att fylla upp min kollektion av Risque Red. Både jag och Emma vill ju ha varsin komplett kollektion av Risque Red för de här lacken är så jäkla bra! Perfekta att måla med, vackert glow i skimmerlacken och vem kan motstå röda nagellack egentligen?


Sultry är precis som sina syskon ett lack som kan täcka med ett lager men tjänar på två. Färgen är en lite rosatonad röd, som hallonbåtar fast intensivare. Supersmidig formula att måla med, torkar snabbt och är perfekt helt enkelt! Sen är mina favoriter från den här kollektionen fortfarande Fiery Red och Enchanting Red men jag måste säga att skulle jag bara få behålla fem röda lack så skulle nog alla vara från Nubar. :D

Kommentarer

Postat av: jbrobeck
Publicerad 2010-10-09 16:13:00

What a hot red!

I tagged you for the Sunshine Award!http://polishinsomniac.blogspot.com/2010/09/tags.html

Postat av: Sanna svarar:
Publicerad 2010-10-09 17:05:02

Wooha precis min typ av röd!

Det där vill jag ha! Urläckert verkligen!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-10-10 09:44:03

Så fint och bra lack, den kollektionen är verkligen helt övergrym! har torrid red nu på både händer och tår och den är också fantastiskt vacker och strålande att måla med...

Postat av: liiza
Publicerad 2010-10-10 10:38:08

fint nagellack! :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-10 11:11:14

Jbrobeck! It is hot! And thank you! <3



Sanna! Visst är det läckert!



Emma! Ja, det är en enastående kollektion!



liiza! Ja, jag gillar det!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela