Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

MNY #761

Publicerad 2010-10-13 21:33:28 i Naglar i grönt,


Idag spårade jag ut lite när jag var på stan för att besöka apoteket och optikern (som jag redan pratat massor om, förlåt, tjatig...) och råkade slinka in på Lindex. Där hittade jag MNY och det blev åtta nya nagellack. Självklart har jag redan provat några, tre om vi ska vara exakta, och de är väl sådär att måla med men vilka fina färger!


Först ut att testas var favoriten i mörkgrönt! Läcker!! En djup buteljgrön som har en bruntonad, grön bas med mer blåtonat, grönt skimmer. Det här är tre lager. Det är lite segt och penseln är förskräcklig men färgen är fortfarande värd lite extra jobb, eller vad säger ni? Snygg, snygg, snygg!

Tyvärr råkade jag få hack i det innan jag fått det att torka så jag fick anledning att prova flera av lacken. Det här är dock favoriten än så länge.

Kommentarer

Postat av: Josephine
Publicerad 2010-10-14 07:53:08

Riktigt läcker färg, och varje gång jag läser er blogg beundrar jag dina fina naglar! :)

Postat av: Feline
Publicerad 2010-10-14 09:03:09

Måste prova fler!

Postat av: Aila
Publicerad 2010-10-14 09:36:28

Snyggt mörkgrönt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-14 11:00:16

Josephine! Tack! Vad snäll du är!



Feline! Ja, några av färgerna är riktigt snygga!



Aila! Ja, det tycker jag med!

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2010-10-15 15:51:37

Vilken härlig färg! Det där är nog min absoluta favoritnyans av grönt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-15 19:42:15

Nageldraken! Ja, färgen är fin men lacket är inte så bra.

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2010-10-15 20:39:35

Väldigt snygg färg, och jag gillar lystern som lacket ser ut att ha!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela