Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Short&Sassy

Publicerad 2010-10-23 20:08:00 i Naglar i rött,


Jag har visat en del lack från Retro Diva-kollektionen från förra hösten nu på sistone men inte det lack jag köpte först ur den. China Glaze Short&Sassy har jag haft många gånger men aldrig fotat förrän nu. Varför? Vet inte. Det är alla fall en supersnygg röd med massor av skimmer och perfekta egenskaper. Högglansigt och snabbtorkande och täcker bra med två lager.


En riktigt härlig mörkröd som kom med Retro Diva-kollektionen förra året. En riktigt bra kollektion som jag är sugen på att skaffa flera lack från. Först kändes den inte så inspirerande men det är härlig lyster och glow i lacken och de är så bra att lacka med. Bland China Glaze bästa kollektioner, alla fall de jag testat hittills.

Kommentarer

Postat av: Marika, Totoro & Dollie
Publicerad 2010-10-24 10:34:23

Åhh fiiiint! Snygg glas-aktig finish :)

Skulle va coolt att göra konad i guld på det!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-24 10:53:04

Marika! Ja, finishen är underbar!

Postat av: Caroline
Publicerad 2010-10-24 11:33:30

snyggt!

Postat av: Fia
Publicerad 2010-10-24 14:31:51

BAAM! Det är så snyggt! Jag måste använda det snart igen! Oh, jag ska förmodligen på Burlesque-festival i sthlm till helgen, du måste hjälpa mig att välja det perfekta röda nagellacket?!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-24 17:04:32

Caroline! ja, det tycker jag verkligen!



Fia! Jag tycker att det vackraste av alla röda lack i hela världen, passande till alla tillfällen, är Fiery red från Nubar. :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela