Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

American Nails #650

Publicerad 2010-10-16 14:43:05 i Naglar i blått,


American Nails har en del riktigt snygga lack. Här är nummer 650, en vacker tealblå med blått skimmer.


Det är verkligen en härlig effekt av skimret i lacket när ljuset träffar det. Det är lättlackat och torkar snabbt. Två lager lack räcker. Det kankske inte är världens mest unika färg men jag måste säga att den tillhör de bästa av sin färgtyp, enligt mig. Det faktum att basen är blå gör också att lacket inte blir så svart i sämre ljusförhållanden.

Jag köper American Nails från den tyska webshopen www.nagellack-shop.dk som jag upptäckte av en slump. De har flera roliga märken och hyfsade fraktpriser. Alltid kul med nya ställen att skaffa lack från!

Kommentarer

Postat av: Maja
Publicerad 2010-10-16 14:45:20

Det var fint! Jag gillar mörkblå nagellack.

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-10-16 19:48:25

Det där är superfint! Var får man tag i det märket? Det var nytt för mig.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-10-16 22:28:10

Riktigt, riktigt snyggt! Har faktiskt inte hört talas om American Nails tidigare.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-16 22:38:09

Maja! Ja, det här är en snygg petrolton.



Ninni! Det finns en länk i inlägget.



Nailtastic! Nej, de är nya för mig med. Så glad att jag hittade dem! Såg du de tidigare inläggen? Det med flakesen är sååå snyggt!

Postat av: bella
Publicerad 2010-10-17 14:24:45

Vilken underbar färg!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-18 05:56:28

bella! Ja, den är himla snygg!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela