Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Ali's Big Break

Publicerad 2010-11-27 16:06:56 i Naglar i rött,


Och så dagens "äkta" manikyr. Två lager av röda Ali's Big Break från OPI Burlesque-kollektion. Det var det jag var mest sugen på av alla de lacken efter att ha sett swatcher men det är faktiskt inte alls särskilt unikt när man väl har det på nageln. Ett rött lack med rött glitter. Påminner en del om Brilliant Brushstroke som jag nyligen visdae men Ali's Big Break har mindre glow men även mindre VNL.

Två lager alltså och helt normala egenskaper och torktid. Det är ett helt okej lack och köper man det från en e-tailer är det även ett lack till ett helt okej pris. Jag köpte mitt som del av två olika mini-set så på så sätt har jag alla skimmerlacken från Burlesque men inte i de stora flaskorna för så unika var de nog inte. Jo, kanske The Show Must Go On, men den har jag inte provat än.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-11-27 16:17:31

Fint men inte unikt, fast det är ungefär den uppfattningen jag hade om det redan innan. Jag har take the stage nu. Den är fin, fast inte direkt jag. Ska forsöka fota...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-27 17:01:45

Emma! Ja, fota! Det vore så kul att se och jag är inte så sugen att prova det själv... :D

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-11-27 17:28:39

Har gjort:) nej,den är nog inte direkt du heller. Jag har köpt fler burlesquelack. Beställde nyss let me entertain you samt ett Little teaserset som julklapp.

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-11-27 18:20:10

Det här var helt rätt färg. Supersnyggt!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-11-27 18:21:51

Men så fel det blev kommentaren ovan var tänkt på det gröna Going Incognito från Essie. Det här röda är också fint men du vet ju att mitt hjärta slår lite extra för grönt!

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-11-27 21:07:36

Jättefint! Men the show must go on är ett av mina absoluta favoritlack i rött! Hoppas att du också kommer gilla det:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-27 21:58:37

Emma! Där ser man! Jag känner att min entusiam svalnat något men kanske kommer den tillbaka när jag provar dem.



Sminkjante! Hahaha, ja, det är begripligt att det blir tokigt ibland. :D



Sanna! Ja, jag hoppas också. Ska bli spännande att prova men jag ska vänta lie. Just nu har jag överdoserat på rött.

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-11-28 09:10:37

Jag är mkt entusiastisk. Mest entusiastiska jag har varit över lack sen zoya sparkle. Jag köpte förresten show it and glow it också. De kom i ett kit med nån skimmermoj...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-28 11:58:11

Emma! Alltid roligt med lite entusiasm! Jag har slut på remover så just nu är det stopp på lackandet här hemma.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela