Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Essie Smokin' Hot

Publicerad 2010-11-28 17:35:00 i Naglar i brunt,greige,beige,


Eftersom en av mina trognaste och finaste läsare ser fram emot det här inlägget så kommer det nu. Direkt. Smokin' Hot från Essie är en grå-brun-svart färg som får mig att tänka på varm choklad och tjärpapp på samma gång.


Supertäckande, ett lager räcker, och med fantastisk glans även utan överlack som ni ser på bilderna. Ett fantastiskt bra lack som jag kommer använda ofta. Den kalla undertonen klär mig och det är ett nöje att lacka med det. Ett bra köp alltså, Miss Pussy! ;D


Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-11-28 18:38:54

sååå snyggt!

Postat av: Lillasyster
Publicerad 2010-11-28 18:51:38

Sminkan: Tack för ditt svar! Vad kul att höra. Alltid svårt när det "inte är nåt märke" på grejer som man (tror att man) vill köpa. Det ska bli spännande när jag får hem dem!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-11-28 19:13:23

Det är finare än vad jag trodde att det skulle vara. Men jag kommer nog inte att köpa det. :-)

Postat av: nailsbybellan
Publicerad 2010-11-28 19:20:05

Ihh det är så löjligt fint, jag vek för trycket och klickade hem det igår ;) Hoppas bara det är lika fint på mig som på alla andra. Men det verkar vara en färg som passar de flesta!!

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2010-11-28 19:25:52

Kul att se bilder, jag är glad att jag lät det slinka med i senaste beställningen, nu väntar jag bara på att mina nya lack ska dyka upp!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-28 19:57:59

Sanna! Ja, det är sjukt snyggt!



Nailtastic! Man har ju några i samma färgskala, det har man, men det här är så fint i glansen!



Nailsbybellan! Ja, det är nog väldigt lättburet. Otroligt fin färg!



Makeupoholic! Jag älskar det! tror du med kommer göra det!

Postat av: bella
Publicerad 2010-11-28 20:20:33

Vilken läcker färg! Så himla snyggt.

Postat av: Fåfängan
Publicerad 2010-11-29 08:01:09

Mm, läckert!!

Postat av: Lisa
Publicerad 2010-11-29 08:42:44

Riktigt snyggt. Pendlar mellan camoflage, espresso och muskot.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-29 17:31:49

Bella! Den är verkligen Smokin' Hot!



Fåfängan! Ja, jag gillar den som fan!



Lisa! Mmm! Espresso! Mmmm! Muskot!

Postat av: Miss Pussy
Publicerad 2010-11-29 19:59:54

NAAAAAWW, men är inte du fin!? Finfin!! :)



Många tack! Och ja, verkligen suuuuuperfint! Nu längtar jag efter det ännu mer.



Många, många kramar till dig! <3

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-29 21:19:19

Miss Pussy! Många, många kramar tillbaka!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela