Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

En Beauty 3:a i krämnagellack

Publicerad 2010-11-22 21:48:42 i Veckans bloggtema,

LipGloss Bitch utmanar oss ju varje vecka att visa tre favoriter i en viss kategori. Förra gången var det duschprylar, denna gången är det krämnagellack. Man kan ju tycka att jag väldigt lätt skulle kunna plocka fram tre favoritnagellack eftersom jag är så pass förtjust i lack och har så många. Fel. Jag kan inte välja. Om jag hade haft en färg att hålla mig till åtminstone, men nej. Krämlack. Jösses. All time favourites eller nya bekantskaper? Sommar, höst, vår eller vinter? Begränsningar, jag behöver begränsningar!!

Det blir alltså tre av höstens senaste favoriter bland krämlacken och från de tre översta nagellacksfärg-kategorierna. Tre jag definitivt kan säga att är i topp på listan av de färger de representerar men självklart finns så otroligt många fler krämlack jag älskar. Hur många som helst. Hundratals. Okej, av absoluta favoriter alla fall 20. Eller 30. Krämlack är så himla snyggt! Naglarna blir eleganta och ser längre och smalare ut. Ja, ni vet ju redan det så varför tjata på om sådant. Här kommer mina tre val:


H&M Moody Model

Pure Ice French Kiss

Finger Paints Tough Art to Follow.

Hoppas ni andra har minst lika svårt att välja som jag. Och att ni också berättar om era val i era bloggar. :D

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-11-22 22:38:01

Ja hjälp, det är ju skitsvårt! Kan allvarligt talat inte komma på ett enda krämlack som känns som en favorit;) Kanske isadoras hot pink i så fall...

Postat av: Åsa
Publicerad 2010-11-22 22:46:43

Ohh, vad läckra alla dina lack var! Vill ha, vill ha :)

Postat av: Clara
Publicerad 2010-11-22 23:12:52

Fina val! Och kollaget gör att det vattnas i munnen på en...Inte bra då man har köpstopp. Inte bra alls.

Vilket lack är det knalliga oranga?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-23 06:00:01

Emma! Ja, vi har båda svårt men av olika anledningar... :D



Åsa! JA, de är supersnygga!



Clara! Det är L.A.Girls Disco Brites "Retro", ett av mina favoritlack i orange. Det är ascoolt!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-11-23 09:12:45

Du är för härlig! :) "jag behöver begränsningar" fniss



Märkte att jag inte provat så många krämisar så det var inte så svårt för mig att välja. Ska nog försöka skaffa lite fler krämlack. Finns ju så många fina.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-23 17:58:03

Pamsan! Krämlack är exeptionellt snyggt! Mums!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-11-23 21:08:33

Alla tre ser fantastiska ut! Och wow, French Kiss! Vilken härligt lysande blå!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-23 21:39:00

Nailtastic! Den är såååå vacker! Jag är så glad att jag fick den i mitt byte. Eller båda de tillbytta lacken! Jag älskar alla tre av dem!

Postat av: Sarah
Publicerad 2010-11-24 05:17:48

Jag hade 12 krämlack att välja mellan...så nej, det var inte så svårt.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-24 07:21:50

Sarah! Nej, det är klart, då blir det nog lättare. Om inte alla är superfina flörstås...

Postat av: Kerstin
Publicerad 2010-11-24 11:03:32

Åh vad spännande att se! Jag gillar dina val nästan mer än mina egna =) Moody Model är så jäkla snyggt! Jag köpte det igår, mitt i Lanvinhetsen.

Postat av: Lisa
Publicerad 2010-11-26 12:27:56

Vad heter det underbara lime-lacket från Sinful colors? Det måste jag nog införskaffa mig

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-26 19:58:07

Kerstin! Jag gillar mina val som fan!! :D



Lisa! Sinful Colors Innocent är det!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela