Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Sugar Plums

Publicerad 2010-11-12 14:35:00 i Naglar, vampy,


Sugar Plums är ett underbart vinrött med små microglitter som fångar regnbågens alla färger. Två lager täcker och det torkar fort. Enda minuset är att det kräver två-tre lager överlack för att få glans och även efter det ser man att det är lite knöggligt under överlacket.


Ändå en färg jag verkligen gillar. Jag bar det här i flera dagar på min semester efter att jag swatchade en stor del av kollektionen just för att jag verkligen trivdes i den här nyansen. Lacket kommer från julkollektionen Tis the Season to be Naughty or Nice och är ett limited edition lack.

Kommentarer

Postat av: Monica Hansen
Publicerad 2010-11-12 16:22:10

Läckert! Påminner om björnärssylt:)

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-11-12 17:00:19

Jättefint o sofistikerat!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-11-12 20:21:31

Jag vill nog ha det här, även fast inte alla verkar vara lika förtjusta i det så har jag tyckt att det är jättefint på alla bilder jag sett.

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-11-12 21:46:48

Ser ut att vara hur fint som helst! :)

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-11-12 22:11:02

Grymt snyggt tycker jag!

Postat av: Fia
Publicerad 2010-11-12 22:51:14

Åååh. det är så snyggt! Och du har så snygga naglar!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-13 08:19:59

Monica! Det har du rätt i!



Kerstin! Ja, och klädsam färg för mina händer! Jag älskar den nyansen!



Nailtastic! Jag tror du kommer gilla det om du bara är generös med överlacket!



Zizzie! Ja! Jag tycker om det!



Ninni! Jag med!



Fia! Tack! Det är no nagellacket som gör naglarna snygga(re)!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela