Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

BB Couture Eve

Publicerad 2010-11-18 11:25:00 i Naglar i brunt,greige,beige,


Adam blev inte min favorit och hans motpart Eve är kanske inte heller nummer ett på min lista. Tur att de har varandra. Sen måste jag säga att jag absolut inte ogillar Eve.


En mörk, brungrönaktig bas med turkosa och gröna microglitter i. Väldigt "BB Couturig" måste jag säga. Den är klädsam på mina naglar jag gillar att titta på färgen och jag tycker glittret kommer fram bra. Helt klart godkänt på det sättet. Jag hade nog ändå förväntat mig mer. Det är snyggt, det är unikt, det är bra formula... vad saknar jag? Jag vet inte själv.

Så här ser det alla fall ut i novembermorgonljus. Helt okej. Bättre än de flesta BB Couture med glitter. Jag ska inte klaga på Eve, hon är bra. Fin men inte hänförande. 

Kommentarer

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2010-11-18 16:33:41

Jag tycker det var ett jättefint lack! Jag blir lite sugen på att sätta upp det på önskelistan faktiskt...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-18 16:46:31

Nageldraken! Det är alla fall speciellt.

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2010-11-18 17:45:21

Adam gillade jag inte alls, men eve tycker jag är fin. Snyggast blev det dock när du glittrade till det som i inlägget ovan :)

Postat av: kelliegonzo
Publicerad 2010-11-21 05:45:09

i LA LA LOVE THIS! i just ordered miss eve and cannot wait til she gets to me!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-21 08:03:33

Fru Choklad! JA, det är ju egentligen samma färg som Adam men med glitter i. Glitter är ju alltid lite roligt.



Kellie! She is pretty, I don't deny that. Prettier in bottle than on nail though.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela